Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@06:54:08 GMT

واکنش نادال به حذف تنیسورهای روس از ویمبلدون

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۳۷۱

واکنش نادال به حذف تنیسورهای روس از ویمبلدون

تنیسور مطرح اسپانیایی به انتقاد از محرومیت ورزشکاران روس و بلاروس از حضور در ویمبلدون پرداخت.

به گزارش ایران اکونومیست و به نقل از تایمز، اعلام شده است که تنیسورهای روس حق حضور در رقابت‌های ویمبلدون را نخواهند داشت. این تصمیم دانیل مدودف مرد شماره ۲ جهان و آندری روبلوف مرد شماره ۸ جهان را از شرکت در قرعه کشی مردان ویمبلدون باز می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش زنان، آناستازیا پاولیوچنکووا (رتبه ۱۵)، داریا کاساتکینا (رتبه ۲۶) و ورونیکا کودرمتووا (رتبه ۲۹) از جمله افرادی هستند که تحت تأثیر این حکم قرار خواهند گرفت.

رافائل نادال ستاره اسپانیایی تنیس جهان از محرومیت تنیسورهای روسیه و بلاروس در ویمبلدون به شدت انتقاد کرد. نادال در یک کنفرانس مطبوعاتی در مادرید پیش از مسابقات Masters در پایتخت اسپانیا گفت که تصمیم برگزارکنندگان "بسیار ناعادلانه" بود. 

نادال گفت: این محرومیت بسیار بی انصافی است. ما تنیسورها در برابر این حمله نظامی چه کار می‌توانیم بکنیم؟ تنیسورهای روسیه مقصر آنچه در اوکراین در حال وقوع است نیستند. پیش از نادال، زورف، آندری روبلف روسی و نواک جوکوویچ صرب از این اقدام انتقاد کرده بودند. نواک جوکوویچ محرومیت بازیکنان روسی و بلاروسی از ویمبلدون را "دیوانه‌وار" توصیف کرد و خواستار جدایی سیاست از ورزش شد.

چندین رسانه قبلا گزارش داده بودند که مقامات دولت بریتانیا در حال مذاکره با فدراسیون جهانی تنیس و در نظر گرفتن ممنوعیت برای ورزشکاران روسی در ویمبلدون هستند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رافائل نادال ، تنیس ویمبلدون

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رافائل نادال تنیس ویمبلدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم

رافائل نادال درباره بازی دو نفره به همراه کارلوس آلکاراس، تنیسور شماره ۳ جهان در بازی‌های المپیک پاریس (فرانسه) صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل نادال، برنده 22 تورنمنت گرند‌اسلم و شماره یک پیشین جهان درباره ایده بازی دو نفره او و کارلوس آلکاراس در بازی‌های المپیک پاریس گفت: آیا کارلوس باید از من بخواهد که در المپیک، دو نفره با او بازی کنم؟ نه، نیازی نیست از من چیزی بپرسد. این برای من هم بسیار هیجان‌انگیز است. اگر اشتباه نکنم این برای کارلوس هم مهم است. خیلی خوب است که قبل از المپیک با هم یک تورنمنت برای آماده‌سازی و ایجاد رابطه در زمین مسابقه برگزار کنیم. فکر می‌کنم اگر هر دو در شرایط خوبی هستیم، پس چرا که نه؟ این برای تیم اسپانیا نیز خوب خواهد بود.

این تنیسور اسپانیایی خاطرنشان کرد: بیایید ببینیم وقایع چگونه پیشرفت می‌کنند. امیدوارم بتوانم هم‌تیمی خوبی برای کارلوس شوم، مطمئن هستم که او برای من خوب خواهد بود. بیایید ببینیم این به کجا منجر می‌شود. امیدوارم ابتدا بتوانیم کمی با هم کار کنیم.

افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • (ویدئو) انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی رائفی‌پور
  • خوش و بش دنیله ده روسی و فابیو کاناوارو در بازی اودینزه - رم / عکس
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال