Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، انجمن اروپاییان حامی قدس نسبت به تلاش‌های رژیم صهیونیستی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی هشدار داد.

بر اساس این گزارش، این انجمن در گزارش ماهانه خود در مورد تجاوزات رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که این رژیم جنایات خود علیه ملت فلسطین در ماه آوریل به ویژه در شهر قدس را شدت بخشیده و مسجد الاقصی نیز در کانون تجاوزات این رژیم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این گزارش آمده است که ماه گذشته ۲۷۷۱ مورد نقض حقوق بشر در اراضی اشغالی فلسطین گزارش شده است.

این گزارش می‌افزاید که ماه آوریل ۷۱ مورد تیراندازی به سمت فلسطینیان در قدس اشغالی به وقوع پیوسته که طی آن ۳۶۷ فلسطینی از جمله ۵ امدادگر، ۶ خبرنگار و ده‌ها زن و کودک فلسطینی زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی ماه گذشته ۷۵۴ فلسطینی را در شهر قدس بازداشت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: قدس مسجد الاقصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی

صد‌ها شهرک‌نشین تندرو صبح امروز دوشنبه در آخرین روز عید یهودی «پسح» تحت نظارت پلیس رژیم اشغالگر به صحن‌های مسجدالاقصی یورش بردند.

به گزارش ایسنا، اداره اوقاف اسلامی قدس اعلام کرد بیش از ۲۰۰ شهرک‌نشین بامداد امروز به میدان الاقصی هجوم بردند و به گشت‌های تحریک‌آمیز و اجرای آیین‌های تلمودی پرداختند.

پیش بینی می‌شود که با سازماندهی یورش جمعی افراط‌گرایان توسط پلیس اشغالگر، تعداد متجاوزان به هنگام عصر نسبت به روز‌های گذشته افزایش یابد.

از سوی دیگر، پلیس اشغالگر تدابیر نظامی خود را در دروازه‌های شهرک قدیم و مسجدالاقصی تشدید کرده است و محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی اعمال کرده است.

بیش از ۱۲۰۰ شهرک‌نشین افراطی دیروز یکشنبه هم به مسجدالاقصی هجوم بردند. روز پنجشنبه گذشته هم هجوم ۱۶۰۰ شهرک نشین گزارش شده بود که بالاترین آمار از هفتم اکتبر گذشته تاکنون محسوب می‌شود.

سازمان‌های معبد ادعایی سلیمان برای هجوم گسترده به مسجد مبارک الاقصی برای تقدیم قربانی در عید «پسح» فراخوان داده بودند، در مقابل گروه‌های فلسطینی و جنبش‌های جوانان از مردم خواستند به مسجدالاقصی بروند و این مسجد را برای صهیونیست‌ها خالی نکنند.

دیگر خبرها

  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • مشکلات جسمی اسرای فلسطینی بعد از آزادی بر اثر شکنجه در زندان
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • طوفان الاقصی| حمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلی 
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • حمله صد‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی در آخرین روز عید یهودی
  • بازداشت ۵۰۰۰ فلسطینی در نوار غزه از آغاز جنگ
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز