Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان در کاشیاس دوسول برزیل افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره المپیک تابستانی ۲۰۲۱ ناشنوایان با حضور مسئولین و ورزشکاران تیم های شرکت کننده در کاشیاس دوسول برزیل برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دوره از رقابت ها ورزشکاران ۸۰ کشور در رشته های مختلف حضور دارند و کاروان ورزشی ناشنوایان کشورمان با ۷۵ ورزشکار در ۸ رشته ورزشی فوتبال، والیبال ساحلی، دوومیدانی، تیراندازی، جودو، کشتی آزاد و فرنگی (آقایان)، کاراته و تکواندو (آقایان و بانوان) شرکت نموده است.

شکوه فر معاون پارلمانی و امور مجلس وزیر ورزش و جوانان، تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان، پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، نیک بخش رئیس مرکز مطالعات و راهبردی وزارت ورزش، علی رغبتی رئیس ستاد و سرپرست کل کاروان اعزامی و جمعی از مسئولان فدراسیون و رشته های شرکت کننده در مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

کاروان ورزشی ناشنوایان با پرچمداری مهرداد صیدی قهرمان تیم ملی جودو کشورمان در این مراسم رژه رفتند.  در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات تیم های ملی فوتبال، والیبال ساحلی، جودو و کاراته و تیراندازی از کشورمان حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ناشنوایان مراسم افتتاحیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است، پس از حضور در آیین افتتاح ابرطرح برق‌آبی «اومااویا» در استان بادوله، به‌ عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی ـ مهندسی جمهوری اسلامی ایران، به‌طور رسمی، مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت.

رؤسای جمهور در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمدگویی فرمانده یگان تشریفات،  اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در این مراسم، به احترام هیئت ایرانی، ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور، پس از مراسم استقبال، دیدار دو جانبه دارند و پس از آن، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را برگزار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا