Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:36:27 GMT

بازگشت بهنام یخچالی به کشور و ترکیب تیم ملی بسکتبال

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۷۷۱

بازگشت بهنام یخچالی به کشور و ترکیب تیم ملی بسکتبال

به گزارش خبرگار مهر، بهنام یخچالی که طی فصل گذشته در بوندس لیگای آلمان و برای تیم MBC بازی می کرد با پایان کارش در این تیم قرار است طی هفته جاری به کشور بازگردد. بدین ترتیب این بازیکن برای حضور در اردوهای تیم ملی بسکتبال و همراهی این تیم در میادین رسمی آتی مشکل نخواهد داشت.

بهنام یخچالی در جریان پنجره نخست رقابت های انتخابی جام جهانی که آذرماه سال گذشته برگزار شد از مهره های موثر تیم ملی ایران طی دو دیدار برابر بحرین بود اما این بازیکن به دلیل درگیری با ویروس کرونا نتوانست اسفندماه سال گذشته سفر دوباره به ایران داشته باشد تا همراه با دیگر ملی پوشان مقابل قزاقستان و سوریه در پنجره دوم انتخابی جام جهانی به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدارهای تیم ملی بسکتبال در پنجره سوم انتخابی جام جهانی ۱۰ و ۱۳ تیرماه در قزاقستان و سوریه برگزار می شود. بعد از آن ملی پوشان بسکتبال باید در کاپ آسیا شرکت داشته باشد. دیدارهای تیم ملی در مرحله گروهی این رقابت ها از ۲۲ تیرماه با بازی برابر سوریه آغاز می شود و با برگزاری دو دیدار برابر قزاقستان (۲۴ تیرماه) و ژاپن (۲۶ تیرماه) پیگیری خواهد شد.

کد خبر 5480524

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بهنام یخچالی آلمان کاپ آسیا مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال نساجی مازندران فدراسیون فوتبال کشتی آزاد وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال آلومینیوم اراک باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پورتو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو

النصر در شبی که کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی برگشت برابر حریف خود با یک گل پیروز شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست و نهم رقابت های لیگ عربستان یک بازی برگزار شد.

در این بازی النصر مهمان الخلیج بود و توانست با یک گل به پیروزی برسد.

تک گل النصر را در این بازی امریک لاپورت به ثمر رساند.

در این بازی کریستیانو رونالدو بعد از یک بازی محرومیت به ترکیب اصلی النصر برگشت که البته موفق به گلزنی نشد.

النصر با پیروزی که در این بازی به دست آورد جایگاه دوم‌ خود را قطعی کرد و با یک بازی بیشتر نسبت به الهلال و ۹ امتیاز کمتر در رده دوم قرار گرفت.

تا پایان لیگ عربستان تنها ۵ هفته دیگر باقی مانده است و به نظر می رسد که الهلال قهرمانی خود را در یکی دو هفته پیش رو قطعی کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • موسوی سومین طلایی مازندران در پیکار‌های انتخابی ووشو جام جهانی
  • محسن محمدسیفی طلایی شد
  • سکوت برادران گرایی بعد از اعلام شرایط جدید ملی‌پوش شدن‌شان؛ قهرمان المپیک به مبارزه با سعید اسماعیلی تن می‌دهد؟
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی