Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:08:07 GMT

خدمات ارائه شده به سالمندان کردستانی ارتقا یابد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۷۷۹

خدمات ارائه شده به سالمندان کردستانی ارتقا یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی یکشنبه شب با حضور در خانه سالمندان سنندج، در فضایی عاطفی و صمیمی، دیداری عیدانه با پدران و مادران این مرکز داشت و به جایگاه اجتماعی آنان ادای احترام کرد.

وی با توضیحات مدیرکل بهزیستی استان کردستان، از روند فعالیت‌های این مرکز مطلع شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با شنیدن درد دل‌های تعدادی از پدران و مادران خانه سالمندان سنندج‌، عید را به این عزیزان تبریک و برایشان طلب سلامتی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با بیان اینکه امروز برای عرض سلام، ادب، ارادت و تبریک عید خدمت این پدران و مادران عزیزمان در این مرکز خدمت رسیده‌ام، افزود: از همه خیرین و دوستداران انسانیت انتظار داریم که برای تقویت این مجموعه اقدام کنند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی با ابراز تأسف از اینکه امروز شاهد حضور پدران و مادرانی در این مرکز هستیم که سال‌های سال زحمات زیاد کشیده و امروز در تنهایی به سر می‌برند، عنوان کرد: از خانواده‌های این سالمندان انتظار داریم که نسبت به این عزیزان غفلت نکنند چرا که به محبتشان محتاج هستند.

وی افزود: خانواده‌های این بزرگواران، هر چند وقت یک‌بار آنها را به خانه برده و دیدارهایشان را تازه کنند.

وی با ذکر اینکه امیدواریم به حرمت این روز و ماه مبارک دل‌ها رأفت و توجهات نسبت به این عزیزان بیشتر شود، تصریح کرد: متولیان بهزیستی نیز برای جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه برای نوسازی و بازسازی فضای محیطی و آشپزخانه این محل برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یادآور شد: از همه خیرین، صدا و سیما، اصحاب رسانه و مردم کردستان انتظار می‌رود که هر کس به سهم خود برای کمک به سالمندان پیش‌قدم شده و نسبت به تهیه مایحتاج و ارتقای وضعیت زندگی آنان اقدام کند.

کد خبر 5480905

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج خانه سالمندان نماینده ولی فقیه در کردستان عبدالرضا پورذهبی روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا عید سعید فطر ماه رمضان 1401 خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش‌آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

زارعی کوشا گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

استاندار کردستان ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

زارعی کوشا گفت: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته است به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان در پایان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق‌تری انجام گیرد

کد خبر 6095334

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • تجهیز آزمایشگاه خدمات جامع سلامت روستایی لادیز میرجاوه به دستگاه سل کانتر
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • آموزش مهارتی بیش از ۱۵ هزار کردستانی 
  • بهره‌مندی ۷۰۰هزار کردستانی از خدمات وزارت کار
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید