Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس کمیته مینی‌فوتبال آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون یک هزار و ۲۴۳ تیم در نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی که در اوایل تیر ماه برگزار می‌شود، ثبت نام کرده‌اند. - اخبار استانها -

آرش محبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، اظهار داشت: در نخستین دوره مسابقات مینی‌فوتبال روستایی و عشایری آذربایجان‌غربی، یک هزار و 243 تیم از سراسر استان ثبت نام کرده و در جام پرچم شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برگزاری این مسابقات از اوایل تیر ماه به صورت تک حذفی آغاز شده و هر تیم با پنج نفر در مدت 25 دقیقه با حریفان خود به رقابت می‌پردازد و در نهایت برترین‌های استانی انتخاب و تیم برگزیده نیز به مسابقات کشوری راه می‌یابد.

رئیس کمیته مینی‌فوتبال آذربایجان‌غربی، گفت: با توجه به اینکه در این رقابت‌ها، ورزشکاران 15 سال به بالا شرکت می‌کنند، مقرر شد تا پس از برگزاری آزمون‌های قشر دانش‌آموزی، این رقابت‌ها برگزار شود بنابراین زمان برپایی مسابقات، از اردیبهشت به تیر ماه تغییر کرد.

وی بیان کرد: به سبب شیوع بیماری کرونا، مدتی مسابقات ورزشی تعطیل شده بود اما با کنترل این بیماری، رقابت‌های ورزشی از سر گرفته شده و بی‌شک برگزاری این رقابت‌ها تاثیر بسیاری در ایجاد شور و نشاط اجتماعی مردم خواهد گذاشت و از سوی دیگر، تاثیر فراوانی در استعدادیابی ورزشکاران می‌گذارد.

160 تیم مسابقات مینی‌فوتبال روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی ثبت نام کردندجام پرچم مینی فوتبال 21 هزارتایی شد

محبی اظهار داشت: همچنین این مسابقات که از آن استقبال بسیار خوبی به عمل آمده است، به صورت رایگان برگزار شده و حتی به همه تیم‌های شرکت‌کننده، لباس ورزشی رایگان اختصاص می‌یابد.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی آذربایجان غربی مسابقات مینی فوتبال آذربایجان غربی رقابت ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان