Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@22:43:02 GMT

امام جمعه اردبیل: رتبه‌بندی معلمان یک ضرورت اساسی بود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۸۳۲

امام جمعه اردبیل: رتبه‌بندی معلمان یک ضرورت اساسی بود

گروه استان‌ها - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: رتبه‌بندی معلمان یک ضرورت مهم و اساسی است و با توجه به تصویب این قانون باید در راستای رتبه‌بندی سریع‌تر معلمان برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم شاهد ایجاد تحول در این بخش باشیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، آیت‌الله سید حسن عاملی صبح امروز در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت هفته مقام معلم در اردبیل اظهار داشت: اعتماد در جامعه به معلمان بیش از هر موضوع دیگری حائز اهمیت است چرا که داشتن اعتماد برای تربیت نسلی شایسته و عالی امری لازم و ضروری است و  در آموزش و پرورش چشم ما به معلمان و نیروهای متخصص دوخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: علی‌رغم ایجاد برخی مشکلات توسط کرونا در حوزه تعلیم و تربیت اما درایت معلمان و همراهی خانواده‌ها توانسته بخش عظیمی از آسیب‌ها و کاستی‌ها را برطرف کند اما در هر حال باید نخبگان علمی و استعدادهای ناب تربیتی، پرورشی و اخلاقی در آموزش و پرورش ارتقا داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل ادامه داد: توجه جدی به آموزش و پرورش سبب تقویت بنیه علمی کشور خواهد شد که به همین منظور درصدد هستیم با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی شایسته نیروهای تراز اول انقلاب اسلامی را تحویل جامعه دهیم و با تجه به اقتضای مصالح کلان ما نسل آینده می‌تواند در بهترین شرایط رشد پیدا کند.

عاملی اظهار کرد: نسل آینده کشورمان باید در بهترین شرایط پرورش و رشد یابند تا عزت کشور را رقم بزنند که در این زمینه توجه به تربیت و حفظ نخبگان جامعه نیازمند توجه جدی و اساسی است و در این زمینه نباید از هیچ تلاشی دریغ شود چرا که داشته‌هایمان را نیازمند تحقق اهداف مورد نظر در این زمینه هستیم.

پیش‌بینی 50000 بازنشستگی پس از اجرای رتبه‌بندی!/ استثنا شدن 5 گروه از معلمان در فرآیند نقل‌و‌انتقالتامین اعتبار مالی برای محاسبه و اجرای رتبه‌بندی معلمان از مهر 1400گردهمایی "پیوند با ولایت فرهنگیان"/ مطالبه اجرای سریع‌تر رتبه‌بندی معلمان

وی تصریح کرد: اجرایی شدن رتبه‌بندی معلمان یک ضرورت مهم و اساسی است و با توجه به تصویب این قانون باید در راستای رتبه‌بندی سریع‌تر معلمان برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم شاهد ایجاد تحول در این بخش باشیم و با خدمت علمی و تربیتی در کشور با مشارکت فعالان حوزه آموزش و پرورش از این ظرفیت علمی برای تعالی جامعه استفاده کنیم.

انتهای پیام/142/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است

ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن تبریک روز معلم، گفت: نقش معلمان و فرهنگیان بواسطه علم آموزی تعیین کننده بوده و سعادت جامعه در گروه توجه جایگاه آنان نهفته است.

وی با اشاره به کمبود فضاهای آموزشی در کشور افزود: معلمان ما در حداقل فضاها و امکانات بیشترین خدمات و آموزش را ارایه کرده و رفع نیاز و دغدغه آنان هم باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به فرا رسیدن روز آزادی مطبوعات نیز گفت: امروزه اتفاقاتی در جهان غرب بویژه در امپراطوری رسانه های استکبار رخ می دهد که تمام ادعاهای حقوق بشر و آزادی مطبوعات را زیر سوال برده است.

ماموستا امامی ضمن انتقاد به سرکوب و برخورد با دانشجویان حامی مردم غزه در آمریکا افزود: تنها گناه دانشگاهیان آمریکایی حمایت از مظلومیت مردم بی گناه فلسطین بوده که طی این مدت با اعتراضات خود وجدان انسانی را به نمایش گذاشتند.

وی همچنین با اشاره به مناسب های روز ماما و بیماری ضعب العلاج نیز گفت: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال یکی از اقدامات قابل توجه دولت سیزدهم بوده که در جهت ارتقای سلامت جامعه محقق شده است.

ماموستا امامی در ادامه به سالروز شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) فردی بود که همواره به اتحاد و برادری بین شیعه و سنی تاکید کرده است.

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان و مذاهب مختلف نباید تحت تاثیر رسانه های غرب قرار گیرند، افزود: در همین راستا امام صادق علیه ااسلام شاگردان بسیاری را برای عرضه افکار خالص اسلام و طرد اندیشه‌های باطل و منحرف تربیت کرد.

نماز جمعه مهاباد در مسجد جامع این شهر که به «مزگه‌وت سوور»، مشهور است، اقامه می‌شود. این مسجد یکی از قدیمی‌ترین مسجد این شهرستان و از زیباترین آثار معماری دوره صفوی در شمال‌غرب کشور به شمار می‌رود که در سال ۱۳۴۸ با شمارهٔ ثبت ۸۸۲ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • نقش مهم آموزش و پرورش در هویت بخشی به نسل نوجوان و جوان
  • لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • کلاس‌های تخریبی دانش‌آموزان و معلمان را عذاب می‌دهد
  • ‌۱۰۵ هزار معلم جدید جذب آموزش و پرورش خواهند شد‌
  • انتقاد امام جمعه همدان از توجه به ارزش‌های مادی در مدارس
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • ضرورت طرح مسئله برای دانش آموزان در موضوع آب
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • از کلاس‌هایی که معلم نداشت تا رتبه بندی‌هایی که شاکی داشت
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود