Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@04:40:59 GMT

از سرگیری پروازهای نجف در فرودگاه امام پس از یک روز تاخیر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۷۸۹۲

از سرگیری پروازهای نجف در فرودگاه امام پس از یک روز تاخیر

آفتاب‌‌نیوز :

«جواد صالحی» گفت: صبح امروز ۲ پرواز ایران ایر و یک پرواز کاسپین، شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را به مقصد نجف ترک کرده‌اند.

وی درباره چرایی عدم انجام پرواز‌های نجف در شب گذشته در فرودگاه عراق و امام‌خمینی، گفت: همه پرواز‌های خروجی به مقصد نجف به‌دلیل بدی هوای نجف تاخیر نامعلوم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شب گذشته همه پرواز‌ها به نجف از مبدا فرودگاه امام خمینی (ره) کنسل شد که البته دلیل آن عدم امکان نشست و برخاست در فرودگاه نجف بود.

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) توضیح داد: از شب گذشته (یکشنبه) امکان پرواز‌ها در فرودگاه نجف نبود و حتی مشخص نبود که چه ساعتی وضعیت هوا عادی خواهد شد و شرکت‌ها می‌توانند پرواز‌های نجف را انجام دهند؟ اکنون در شهر فرودگاهی امام خمینی آمادگی کامل وجود دارد تا هر ساعتی شرکت‌های هواپیمایی درخواست برای برقراری پرواز به عراق داشته باشند، پذیرش مسافر را آغاز کنیم.

به گفته صالحی، شرکت‌های هواپیمایی به دلیل وجود زنجیره پروازی تا مساعد شدن وضعیت جوی فرودگاه نجف، اکنون در حال انجام سایر پرواز‌ها به مقاصد دیگر هستند.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت مسافران در فرودگاه نجف و امام چگونه است، گفت: همه شرکت‌های مسافری طبق دستورالعمل تکریم مسافر موظف به تکریم و حضور نماینده خود در فرودگاه هستند.

به گفته این مسوول، با بهبود شرایط جوی در عراق امکان از سرگیری پرواز‌ها از مبدا فرودگاه امام (ره) خواهد بود که اطلاع رسانی انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، شب گذشته پرواز‌های معراج، آتا، ایران ایر و قشم ایر موفق به انجام پرواز خود به فرودگاه نجف نشدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرودگاه امام پروازهای نجف فرودگاه نجف امام خمینی شب گذشته پرواز ها شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه

پرواز استانبول-تهران به علت بدحال شدن یکی از مسافران، شب گذشته یعنی نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.

محمدعلی نائل قراملکی امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیروهای عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه