Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، باشگاه پرسپولیس از سه‌شنبه هفته جاری به دلیل عدم پرداخت طلب ۸۶ هزار و ۷۰۰ دلاری آنتونی استوکس به طور خودکار از سوی فیفا با محرومیت حضور در نقل و انتقالات روبرو می‌شود.

امیدواری سرخ‌ها برای فرار از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی | مطالبات مهاجم جنجالی پرسپولیس پرداخت می‌شود؟

مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس با اشاره به نداشتن عجله برای پرداخت طلب آنتونی استوکس به مهر گفت: باشگاه، زمان اندکی برای پرداخت جریمه استوکس پیش روی دارد و تلاش می‌کند این جریمه هر چه زودتر پرداخت شود اما در حال حاضر مشکلی در این زمینه احساس نمی‌شود چرا که در پنجره نقل و انتقالات به سر نمی‌بریم و زمان کافی برای پرداخت این جریمه حتی در زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات را در اختیار خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که شایعاتی درباره کمک یکی از هواداران متمول تیم برای پرداخت طلب آنتونی استوکس مطرح شده بود که پیگیری‌ها نشان می‌دهد نه تنها هیچ خبری از این هوادار نیست بلکه یکی از پرونده‌های شکایت مربوط به این باشگاه مربوط به دریافت قرض از شخص حقیقی می‌باشد.

از این رو باشگاه پرسپولیس برای تسویه طلب استوکس هیچ عجله‌ای ندارد و می‌خواهد ابتدا پول لازم برای تسویه با بازیکنان فصل جاری را پرداخت کند تا روند تمدید قرارداد بازیکنانی همچون مهدی ترابی، میلاد سرلک و احسان پهلوان پیگیری شود.

بنابراین پنجره نقل و انتقالات تابستانی پرسپولیس در روزهای ابتدایی بسته خواهد بود تا سپس این باشگاه بتواند پس از پرداخت پول استوکس، بازیکنان مورد نظر کادر فنی را جذب کند.

کد خبر 673839 برچسب‌ها خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم نقل و انتقال بازیکنان خارجی باشگاه پرسپولیس پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس برای پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در هفته بیست و پنجم از سپاهان میزبانی می‌کند و امیدوار است بعد از رسیدن خبر خوبِ توقف استقلال در تبریز، بتواند با شکست دادن مهمانش به صدر جدول برسد.

در ترکیب فعلی پرسپولیس، ۵ بازیکن حضور دارند که در سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند. در کارنامه این مردان، جام‌های قهرمانی تقریبا زیادی دیده می‌شود که هیچکدامش در زمان بازی برای سپاهان نبوده است.

عیسی آل کثیر، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی و گئورگی گولسیانی بازیکنانی هستند که لباس سپاهان را برتن کردند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • خبری عجیب برای الهلالی‌ها درمورد آقای گل
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی