Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان ها- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روز عید فطر جشن همه مسلمانان و به خصوص آنهایی است که توفیق توبه و انابه حقیقی را پیدا کرده و می‌خواهند برای همیشه بنده خوب خدای متعال باشند. - اخبار استانها -

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر روز بسیار عزیز و باسعادتی است که خدای متعال به روزه‌داران حقیقی ماه ضیافت الهی، بهترین پاداش‌ها را عنایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در واقع عید فطر، جشن موفقیت در یک ماه بندگی مخلصانه است و کسانی که در اردوی معنوی سی روزه ماه رمضان موفق به انجام عبادات و واجبات شده‌اند در این روز خرسند و شادمان هستند.

اسلامی همچنین گفت: امام صادق(ع) می فرمایند وقتی که صبح روز عید فطر می شود منادی از آسمان ندا می‌دهد که صبح زود به دنبال گرفتن جوایزتان باشید.

"امیر قطر" و "سلطان عمان" عید فطر را به "رئیسی" تبریک گفتنددوشنبه عید فطر نیست/ رمضان 30 روزه شدنماز عید فطر در 16 بقعه متبرکه استان قم اقامه می‌شود

این استاد حوزه با تاکید بر این که باید بکوشیم که حالات معنوی به دست آمده در ماه مبارک رمضان را در روزهای پس از عید فطر نیز در وجود خود حفظ و تقویت کنیم بیان کرد: روز عید فطر جشن همه مسلمانان و به ویژه آنهایی است که توفیق توبه و انابه حقیقی را پیدا کرده و می خواهند برای همیشه بنده خوب خدای متعال باشند.

وی در خاتمه افزود: به همین خاطر است که عید فطر را جشن بازگشت به فطرت الهی توصیف کرده‌اند و خوشا به سعادت کسانی که عیدشان هر روزی است که در آن گناه و معصیتی مرتکب نشوند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور جمعی از مسئولان، اصحاب رسانه و فرهنگ از عوامل تولید برنامه‌های ماه مبارک رمضان صدا و سیمای خوزستان تقدیر شد.

مدیر کل صدا و سیمای خوزستان نیز در این مراسم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله پخش زنده محافل قرآنی، ترتیل خوانی قرآن کریم و ضبط و پخش ۲۰۰ جلسه محفل قرآنی خانگی انجام شده است.

داریوش دبیقی با اشاره به تولید مجموعه تصویری آوای نور در شبکه خوزستان افزود: این مجموعه یکی از برنامه‌های خلاقانه و اثرگذار درماه مبارک رمضان بود که مورد تقدیر دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

وی ضمن تقدیر از همکاری نماینده ولی فقیه استان در جهت تولید برنامه‌های ماه رمضان ادامه داد: یکی از نمونه‌های مؤثر در تولید برنامه سازی ماه رمضان هماهنگی اثر گذار اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برای تولید برنامه‌ها بوده است.

کد خبر 6092192

دیگر خبرها

  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • اهتمام به مسائل سیاسی جامعه و بندگی از ویژگی‌های استاد مطهری بود
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند