Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@20:07:25 GMT

شهردار همدان کلید مغازه‌های بازار سینا را تحویل داد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۸۳۰۷

شهردار همدان کلید مغازه‌های بازار سینا را تحویل داد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، در جلسه‌ای با حضور شهردار، رئیس شورای شهر، جمعی از مدیران شهرداری و مالکان مغازه‌های بازار سینا آیین تحویل کلید مجتمع تجاری-اداری سینا در دفتر شهردار برگزار شد.

شهردار همدان در این جلسه با اشاره به طولانی شدن اجرای این پروژه عمرانی اظهار کرد: خوشبختانه با مدیریتی که صورت گرفت و همچنین تلاش کارکنان سازمان عمران شهرداری همدان این پروژه مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمسعود حسینی با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۵ کلنگ‌زنی شده و ۱۶ سال ساخت آن طول کشیده است افزود: این پروژه از جمله پروژه‌های ناتمامی است که قول تکمیل آن را داده بودیم و امیدوارم بتوانیم دیگر پروژه‌های عمرانی ناتمام مانند پل غدیر را هم به پایان برسانیم.

وی درباره بازار بزرگ سینا با این توضیح که این بازار بزرگ‌ترین پروژه اداری- تجاری است و ۱۱ هزار و ۵۰۰ متر زیربنا دارد گفت: علاوه بر این مباحث ترافیکی که از جمله دغدغه‌های شهرداری است نیز در این پروژه لحاظ شده است.

شهردار همدان با بیان اینکه کیفیت و مصالح به کار گرفته شده در این پروژه به‌روز است گفت: این پروژه از نظر ساخت و کیفیت قابل دفاع بوده و امیدواریم در راستای تقویت گردشگری در شهر مورد استفاده قرار گیرد.

وی با این توضیح که سازه‌های به کار رفته در این پروژه ۴۰ سال بیمه دارد و پس از آن نیز باید مراقبت‌های لازم صورت گیرد عنوان کرد: این پروژه دارای بزرگ‌ترین سقف شیشه‌ای بوده و رستورانی با منظره آرامگاه دارد.

حسینی با بیان اینکه متأسفانه با وجود محوری بودن مسئله گردشگری در همدان روزهای جمعه، بازار تعطیل است افزود: امیدواریم برای این مرکز خرید حداقل زمان تعطیلی از سوی کسبه لحاظ شود تا گردشگری که وارد شهر می‌شود بتواند از خدمات آن استفاده کند.

وی تصریح کرد: جذب و نگهداری مشتری، چیدمان خوب و توانایی مالی و مناسب فروشندگان نکاتی است که باید برای فعال ماندن بازار از سوی مالکان مورد توجه قرار گیرد.

محمود مسگریان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه از همکاری مالکان در زمان اجرای پروژه که طولانی هم بود، تشکر می‌کنم بیان کرد: ما در شورای شهر خواهان این هستیم رضایت کسبه این بازار جلب شده و مالکیت به افراد منتقل شود تا با این کار وقفه چند ساله را جبران کنیم.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: تکمیل پروژه های عمرانی ناتمام تقویت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است

شهردار قم گفت: بین دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی وجود ندارد و شهرداری قم مصوبات سفر ریاست جمهوری را اجرایی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه منوریل و ایستگاه مطهری متروی قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور به همراه استاندار محترم در این پروژه نشان دهنده عزم شهرداری قم برای رفع مشکلات است.

وی افزود: شهرداری قم به وظایف خود در عمل به مصوبات سفر ریاست جمهور در پروژه منوریل عمل خواهد کرد.

شهردار قم با اشاره به اینکه اختلافی میان شهرداری و دولت در موضوع منوریل وجود ندارد اضافه کرد: مباحثی که تا امروز مطرح بوده اختلاف نیست بلکه نگرانی‌های فنی و اقتصادی است که باید برطرف شود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه بحث‌ها راجع منوریل تماماً فنی است و سمت و سوی دیگری ندارد گفت: ما می‌خواهیم یک کار با صرفه و صلاح برای مردم قم انجام دهیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در دفتر معاونت اجرای ریاست جمهور برگزار شد، موانع اجرای منوریل دسته بندی شد و برای رفع این موانع برنامه‌ریزی صورت گرفت.

شهردار قم با اشاره به تصمیمات مشترک دولت و مدیریت شهری برای منوریل اضافه کرد: در فاز نخست، ۴.۷ پروژه منوریل به بهره برداری خواهد رسید و در فاز دوم ۶.۸ این پروژه به اتمام می‌رسد.

سقائیان نژاد معتقد است که ادامه این پروژه پس از ۶.۸ کیلومتر یعنی از پارک سوار شمالی تا مصلی نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعاتی برای یک تصمیم به صرفه است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اجرای منوریل، خط B متروی قم حذف خواهد شد گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم یک پروژه راه بیفتد و یک پروژه تعطیل شود.

شهردار قم اظهار کرد: خط A و B مترو جز لاینفک حمل و نقل ریلی در شهر قم است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیز به آنها تاکید شده و قطعاً استاندار محترم برای حفظ این خط همراه مردم هستند.

کد خبر 749808

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن در تنگستان سرعت خوبی دارد
  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • بازار مبل ظرفیتی مناسب برای شکوفایی شهر مریانج است
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • ثبت ملی روز مریانج/ ۵ هزار نفر در بازار مبل فعالیت می‌کنند
  • دولت و شهرداری قم در موضوع منوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • کسادی بازار لباس زنانه به دلیل گشت ارشاد
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!