Web Analytics Made Easy - Statcounter

با پایان یافتن رویداد بین‌المللی ۱۰ جوان شایسته(TOYP) ایران، بر اساس رای داوران ۱۰ نفر برای ورود به مرحله بین‌المللی انتخاب شدند.

به گزارش ایران اکونومیست، هر ساله اتاق بین‌­المللی جوانان(JCI)، ۱۰ جوان برجسته ۱۸ تا ۴۰ سال که توانسته‌­اند مأموریت JCI را به روش­‌های گوناگون به انجام برسانند را با هدف شناسایی این جوانان، ترویج فرهنگ رهبری در مسئولیت‌­های اجتماعی در جهان انتخاب می‌­کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برگزیدگان به الگویی برای سایر جوانان بدل شده و داستان‌­های کشف، عزم و نبوغ آن­ها الهام بخش سایرین بوده تا به رهبران بهتری تبدیل شده، جوامع بهتری ایجاد کرده و برای ایجاد تأثیر پایدار اقدام کنند. این رویداد به صورت محلی، ملی و بین‌المللی اداره می‌­شود.

از سال ۱۹۸۳، JCI بیش از ۳۰۰ نفر از ۵۷ کشور را به جهان معرفی کرده است. معیار اصلی JCI برای انتخاب جوانان برتر، اثرگذاری اجتماعی و الهام بخشی فرد برای جامعه و انسان‌­ها است.

در اختتامیه این رویداد که روز گذشته یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار شد، بعد از ارائه سخنرانی‌هایی، داوران فعالیت خود را برای انتخاب ۱۰ جوان کارآفرین آغاز کردند که نتایج این داوری به این شرح است:

پوریا عالمی
سینا تقی‌زاده
تارا حصاری
حسام سردارلو
امیر دارستانی فراهانی 
سید عرفان موسوی
طیبه شاه ولی
یاسین شریعتی
سجاد اکبرپور
محمد مهدی مومن زاده

این افراد برای حضور در رقابت بین‌المللی "تویپ" انتخاب شدند.

نوید ادریس دبیرکل اتاق بین‌الملل جوانان ایران در گفت‌وگو با ایران اکونومیست با بیان اینکه رویداد بین‌المللی "تویپ" با مشارکت ۱۲۵ کشور برگزار می‌شود، گفت: هر کدام از کشورها می‌توانند ۱۰ جوان منتخب را برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی معرفی می‌کنند تا در مرحله بین‌المللی با حضور داوران جهانی، با یکدیگر به رقابت یپردازند.

ادریس با تاکید بر اینکه داوری بین‌المللی چند سطحی است، توضیح داد: سطح اول انتخاب ۳۰ منتخب جهانی از بین بیش از ۶۰۰ نفر کاندید است و در نهایت از بین این ۳۰ نفر ۱۰ منتخب جهانی معرفی خواهند شد. اعلام نتایج رسمی امسال نیز همانند هر سال در کنگره جهانی اتاق‌های بین‌الملل جوانان یکی از کشورها است و در سال جاری این رویداد جهانی در هنگ‌کنگ برگزار خواهد شد.

دبیر کل اتاق بین‌المللی جوانان ایران خاطر نشان کرد: در رویداد تویپ ۲۰۲۲ منتخبین جهان به طور رایگان دعوت شده‌اند تا با هزینه اتاق بین‌الملل جوانان، علاوه بر گذراندن دوره‌های توانمندسازی، می‌توانند به شبکه‌سازی با جوانان موفق سایر کشورها، سرمایه گذاران و... بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه قول داده‌ایم جوانان ایران را جهانی کنیم، اظهار کرد: بر همین اساس در این رویداد ۱۰ جوان منتخب ایرانی را معرفی کردیم و این افراد فارق از اینکه جزو منتخبین جهان بشوند یا نشوند، امیدوار هستیم همچون سال‌های گذشته جزو منتخبین جهانی شوند و پرچم ایران را برافراشته کنند.

به گفته وی رزومه‌های انگلیسی افراد منتخب این رویداد به ۱۲۵ کشور ارسال شده است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رویداد (TOYP 2022) ، جوان کارآفرین

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رویداد TOYP 2022 جوان کارآفرین بین المللی اتاق بین ۱۰ جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان تیم ملی فوتسال ایران پس از قهرمانی در رقابت های جام ملت های فوتسال آسیا، امروز از طریق فردوگاه امام به ایران بازگشت.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال در خصوص قهرمانی ایران در این رقابت ها گفت: طعم شیرین قهرمانی ما این است که توانستیم خنده را روی لب مردم ایران بیاوریم و آنها را خوشحال کنیم. ما یک تیم ۳۰ نفره بودیم یک سری از بازیکن ها با ما در تایلند نبودند اما جزئی از تیم بودند و این قهرمانی حاصل کار این ۳۰ نفر بود. سطح بازی ها بسیار بالا بود و آسیا پیشرفت کرده است.

وی در خصوص بازی با تیم ملی ازبکستان در دیدار نیمه نهایی گفت: به هر حال نیمه نهایی آسیا است. وقتی تیمی میزبانی جام جهانی را در اختیار می گیرد قطعاً پیشرفت کرده است و خود را برای جام جهانی آماده می کند. ازبکستان بهترین مربی دنیا را دارد و طبیعی است که این بازی کمی سخت شود.

سنگ سفیدی در خصوص دیدار با تایلند در فینال گفت: بازیکنان ما جلوی ۲۰ هزار تماشاگر تایلندی نشان دادند که همچنان آقای فوتسال آسیا هستند.

وی در خصوص سرمربی تیم ملی گفت: کار با وحید شمسایی سخت اما لذت بخش است.

این بازیکن در خصوص ادامه راه تیم ملی برای آماده سازی در جام جهانی گفت: ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت زده خواهیم کرد و در جام جهانی هدیه بزرگی به همه مردم خواهیم داد. مسوولان باید الان به تیم توجه کنند و اگر بخواهند در آستانه جام جهانی به فکر بیفتند کار درستی نخواهد بود.

وی در خصوص حضور وزیر ورزش و جوانان در دیدار نهایی گفت: کیومرث هاشمی تنها وزیری است که شخصاً سر تمرینات تیم ملی آمدند و گفتند اگر به فینال برویم برای تماشای بازی خواهند آمد که همین اتفاق هم افتاد. مهدی تاج و احسان اصولی از تیم حمایت کردند و امیدوارم این حمایت ها ادامه داشته باشد چون در جام جهانی می توانیم شگفتی ساز شویم.

او در خصوص بازیکنان جوانی که به تیم دعوت شده بودند گفت: جوان های تیم سنگ تمام گذاشتند و نشان دادند که کاملاً باتجربه هستند.

او در خصوص سالار آقاپور گفت: سالار یک پسر خوب، مودب، حزب اللهی و امام حسینی است.

کد خبر 6092385

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه «اکسپو۲۰۲۴»
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان تهران در نمایشگاه«ایران اکسپو۲۰۲۴»
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ اردیبهشت
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو