Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فیلم‌نیوز، مثل سایر شخصیت‌های عروسکی ایرج طهماسب، «بچه» هم در سطح نماند. در هر قسمت، بخصوص در مواجهه با مهمان‌های سلبریتی طهماسب، جنبه‌های مختلف شخصیتی‌اش بیشتر به چشم آمد و یک جورهایی شناخت ما هم نسبت به او بیشتر شد. در جدیدترین قسمت «مهمونی»، بچه در مقابل ویشکا آسایش، رفتارهایی نشان می‌دهد که باز هم ما را یک قدم بیشتر به شناخت او نزدیک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه یک کودک کار است و ماهیت زندگی‌اش او را سخت و خشن بار آورده. با اینحال از آنجایی که هیچ‌وقت محبتی ندیده است، خیلی زود جلب آنهایی می‌شود که ازشان محبت می‌بیند. اما فرق محبت واقعی و الکی را خوب می‌فهمد و حال‌وحوصله حرف‌های محبت‌آمیز ظاهری و هدیه‌های نمادین را ندارد. برای همین هم وقتی آسایش یک گل کوچک برایش می‌آورد به نظرش لوس‌بازی می‌آید و حس می‌کند مسخره‌اش کرده است. درکی از جمله «مهم اینه که به فکر تو بودم و برات گل آوردم» ندارد.

به نظرش همه‌چیز به عمل برمی‌گردد و نمی‌شود یک آدم بزرگ معروف، بردارد یک گل به این کوچکی با خودش بیاورد. احساس می‌کند آسایش با این حرکت شأن و شخصیتش را زیر سوال برده و برای همین هم مدام می‌گوید: «خجالت نکشیدی این گل رو برداشتی آوردی؟» یا «دور ریز گل‌های من صدتای اینه.» بچه به خاطر طهماسب با آسایش محبت‌آمیز حرف می‌زند و از عبارت «قربونت برم» استفاده می‌کند اما نمی‌گذارد هیچ حرفی توی دلش بماند. رفتار بچه درست از جایی که آسایش قول می‌دهد با او مثل یک آدم با شخصیت رفتار کند و او را با خودش به کوه ببرد شکل دیگری پیدا می‌کند. حالا دیگر حس می‌کند محبتش واقعی است و به همین دلیل او را در سطح مادری مهربان بالا می‌برد. از آسایش می‌خواهد مادرش باشد و برای اینکه احساس ترحمش را جلب کند از طهماسب هم مایه می‌گذارد. او طهماسب را خشن و اهل کتک زدن معرفی می‌کند تا وضعیتش را پیش آسایش بغرنج ترسیم کند.

ویژگی بارز بچه این است که حرفش را رک و صریح به ستاره‌ها می‌زند

نکته قابل توجه درباره شخصیت بچه اینجاست که کاری به مهم بودن طرف مقابلش ندارد. رفتارش را با آدم‌ها براساس منفعتی که قرار است ببرد و میزان محبت واقعی که از آنها می‌بیند تنظیم می‌کند. وقتی حس می‌کند محسن کیایی ساندویچ ماکارونی‌اش را خورده، دیگر برایش مهم نیست او آدم مهمی است یا نه. او فقط ساندویچش را می‌خواهد و برای پس گرفتنش حاضر است دست به هرکاری بزند. همانطور که وقتی هومن سیدی را می‌بیند، خیلی صریح و رک از او می‌پرسد: «تو مهمی؟» وقتی هم که سیدی در جایگاه یک کارگردان مطرح او را دعوت به بازی در فیلمش می‌کند، رویش را برمی‌گرداند و می‌گوید:«کار دارم، بیکار که نیستم. حوصله مسخره بازی‌ام ندارم.»

رفتار بچه درست نقطه مقابل رفتاری است که سایر شخصیت‌ها بروز می‌دهند. همه محو و مدهوش حضور یک سلبریتی در استودیو می‌شوند. برایش شربت و میوه می‌آورند، شعر می‌خوانند و با آنها سلفی می‌گیرند. این نقشه راه مهم طهماسب برای مواجهه با سلبریتی‌هاست. وقتی مهمان‌هایش به اندازه کافی تحویل گرفته شدند، حالا پای بچه را به میان می‌آورد تا نشانشان دهد که آنقدرها هم که فکر می‌کند مهم نیستند. رک بودن بچه، نرفتن زیر بار محبت‌ها و منت‌های الکی، تحمل نکردن حرف زور، بی‌توجه به ستاره‌هایی که در ذهن همه محبوبند و … باعث شده «بچه» روز به روز بیشتر دوست‌داشتنی به نظر برسد.

کد خبر 673852 برچسب‌ها ایرج طهماسب بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال خانگی نمايش خانگي

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایرج طهماسب بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال خانگی نمايش خانگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • ادعای عجیب تن‌هاخ: ما جذاب‌‌ترین تیم لیگ هستیم!‏
  • (تصاویر) ماجرای درگیری عجیب و باورنکردنی محمد صلاح و یورگن کلوپ
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • اتفاق عجیب در تمرینات پرسپولیس؛ عبدالکریم حسن هر دو دست دروازه‌بان پرسپولیس را شکست
  • به همت پژوهش سرای برهان کتاب «عشق برتر» منتشر شد
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی