Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:22:13 GMT

دستگیری اعضای باند سارقان احشام در محمودآباد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۸۶۷۰

دستگیری اعضای باند سارقان احشام در محمودآباد

سرهنگ محمود حسین زاده گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در شهر محمودآباد و روستا‌های تابعه، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس آگاهی شهرستان محمودآباد با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند ۲ سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

به گفته فرمانده انتظامی محمودآباد ماموران پلیس آگاهی ضمن شناسایی و دستگیری سارقین، ۹ راس دام را کشف و تحویل مالباختگان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حسین زاده در پایان ضمن قدردانی از مشارکت همه جانبه شهروندان با پلیس، گفت: پلیس با حفظ هوشیاری و تلاش شبانه روزی فضا را برای مجرمان نا امن می‌سازد که این تلاش‌ها در سایه خود مراقبتی و مشارکت شهروندان اثربخش‌تر خواهند بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت احشام پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور