Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا شایعه ملاقاتش با مدیر برنامه‌های مهاجم لهستانی بایرن مونیخ را رد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «اسپورت» اواخر هفته گذشته بود که مدعی شد مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی اخیراً سفری به مونیخ داشته است تا با مدیران باشگاه بایرن بر سر جدایی این مهاجم لهستانی مذاکره کند و در ادامه راهی شهر بارسلونا شده و با متئو آلِمانی مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا دیداری داشته و ضمن خوردن شام با یکدیگر بر سر جزئیات انتقال احتمالی لواندوفسکی به نوکمپ بحث و گفت‌وگو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متئو آلِمانی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «موویستار» اسپانیا ضمن تکذیب این ادعا گفت: من هیچ ملاقاتی با مدیر برنامه‌های لواندوفسکی نداشته‌ام. همچنین دوست ندارم درباره فرایند مذاکرات صحبتی کنم، این یک چیز خصوصی است. ما دوست نداریم درباره بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند، صحبت کنیم.

روبرت لواندوفسکی که تا پایان ماه ژوئن 2023 با بایرن مونیخ قرارداد دارد، به نظر می‌رسد مصمم به جدایی از جمع باواریایی‌ها در تابستان پیش روست. او تاکنون در 373 بازی، آمار 343 گل زده و 71 پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشته است.

بارسلونا رسماً مجوز بازسازی نوکمپ را گرفت/ لاپورتا: نوکمپ جدید بهترین ورزشگاه جهان خواهد بود

وی همچنین در مورد بحث تمدید قرارداد دو بازیکن بارسا اظهار داشت: عثمان دمبله و گاوی می‌خواهند با بارسلونا به فوتبال‌شان ادامه دهند که این واقعاً مهم است. ما هم تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا هر دوی آنها در بارسلونا بمانند. ما برای پرداخت دستمزدها اما محدودیت داریم.

قراردادهای فعلی دمبله 24 ساله و گاوی 17 ساله با بارسلونا به ترتیب در پایان فصل جاری و انتهای ماه ژوئن 2023 منقضی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بارسلونا بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی بارسلونا مدیر برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد

روبرت لواندوفسکی مهاجم باتجربه لهستانی در بارسلونا ماندنی شد.

به گزارش‌ مشرق، روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۲ یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیمش بود و نقش مهمی در قهرمانی آبی‌اناری‌ها در لالیگا داشت. با این حال او در ابتدای این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت و نتوانست درخشش فصل گذشته خود را تکرار کند.

لواندوفسکی با بهبود شرایط تیمی توانسته روند گل‌زنی خود را با پیراهن آبی‌اناری‌ها را از سر بگیرد و در چند هفته‌ اخیر، فرشته نجات تیمش شده است. این در حالی است که برخی از رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که این مهاجم لهستانی در انتهای فصل از جمع کاتالانی‌ها جدا می‌شود.

صبح امروز شنبه با اعلام رسانه‌های اسپانیایی، لواندوفسکی از شرایط خود در بارسلونا راضی است و قصد جدا شدن از این تیم را ندارد. ژاوی سرمربی بارسلونا و مدیران این باشگاه نیز خواهان همکاری با کاپیتان تیم ملی لهستان هستند و با این اوصاف او در جمع آبی اناری‌ها ماندگار است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بریس لیونل مسی در برابر تیم گواردیولا؛ برتری 3-0 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ (لیگ قهرمانان اروپا - 6 می 2015)
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • آنچلوتی: گل بلینگام به بارسلونا مهم‌ترین لحظه فصل ما بود؛ جشن قهرمانی؟ اول بایرن مونیخ!
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • گواردیولا: بایرن مونیخ را خیلی دوست دارم و آرزو می‌کنم به زودی سرمربی خود را پیدا کند
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد