Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار مطلبی تحت عنوان" تهدید و اخراج کارگران به جرم حق خواهی" در خبرگزاری برنا گلستان، مخابرات منطقه گلستان جوابیه ای را به دفتر این رسانه ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مخابرات منطقه گلستان پیرو انتشار مطلبی در خبرگزاری برنا گلستان مورخ 11 اردیبهشت ماه با عنوان " تهدید و اخراج کارگران به جرم حق خواهی"  جوابیه ای را به دفتر این رسانه ارسال کرد و از خبرگزاری برنا خواست تا طبق قانون مطبوعات آن را منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جوابیه روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان آمده است:

در پی انتشار اخبار کذب و غیر واقعی یکی از خبرنگاران در مورد تهدید و اخراج کارکنان مخابرات به اطلاع می رساند خبر منتشر شده از واقعیت بدور هست و متاسفانه خبرنگار محترم بصورت یک طرفه و تنها با تحریک یکی از کارکنان و بدون پرس و جو از واقعیت موضوع اقدام به انتشار این خبر نموده است. مخابرات استان همیشه مدافع کارکنان مذکور بوده و اقدامات موثری  ( از جمله پرداخت مناسبت ها، بهره وری، اضافه کاری تشویقی، بیمه تکمیلی بدون سقف و...) تاکنون در جهت بهبود وضعیت پرسنل مورد اشاره انجام داده و همچنان با جدیت در جهت بهبود بهتر شرایط این قشر از همکاران زحمتکش و تغییر شرایط آنها از طریق شرکت مخابرات ایران در حال پیگیری های موثر و امیدبخشی می باشد. در خصوص طرح طبقه بندی مشاغل مورد شکایت این عزیزان  هم، شرکت مخابرات خود را مکلف به اجرای قانون و تکالیف و تعهدات ابلاغی می داند و قطعا هرگز حاضر به تضییع حقوق پرسنل خود نخواهد بود و حتی فراتر از آن نیاز گام های موثری برداشته و بر خواهد داشت.

در انتها ضمن تشکر از جامعه رسانه ای استان، انتظار از همه خبرنگاران عزیز این است که قبل از انتشار خبر از صحت و سقم آن مطمئن شوند.

روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گلستان مخابرات منطقه گلستان خبرگزاری برنا تهدید و اخراج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۸۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در مسابقات قهرمانی کارکنان و استادان منطقه دو شمال‌غرب کشور با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در این دوره از مسابقات، تیم‌های واحد‌های دانشگاهی تبریز، ارومیه، میانه و بناب به صورت دوره‌ای به مدت سه روز باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در هر سه بازی خود توانست با نتایج دو بر صفر و بدون باخت حریفان خود را شکست داده و به مقام قهرمانی برسد.

تیم‌های واحد تبریز و واحد ارومیه نیز به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را از آن خود کردند.

تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی میانه با کسب عنوان قهرمانی به مسابقات کشوری که از تاریخ ۲۹ اردیبهشت‌‌ماه در واحد اراک برگزار می‌شود، اعزام می‌شود.

مسابقات والیبال کارکنان و استادان منطقه دو دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره‌کل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

سیروس منصوری، سیامک وفاییان، علی صدری، سهیل قندچی، سعید اکبری، رضا غیابی و ابراهیم مسیبی بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه را تشکیل می‌دادند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی
  • وزیر علوم : موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • دانشگاه واشنگتن دانشجویان را به اخراج و تعلیق تهدید کرد
  • (ویدئو) مقامات آمریکا شایستگی اظهارنظر اخلاقی در خصوص حقوق بشر را ندارند
  • کنعانی: آمریکا شایستگی اخلاقی اظهارنظر در خصوص حقوق بشر، حقوق زنان و آزادی بیان را ندارند