Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، «پرچمدار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی» موضوع گفتگوی ویژه خبری شبانگاهی یکشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه با اجرای حمیدرضا مدقق بود. در این گفتگوی زنده مجید شاه حسینی، پژوهشگر و مدرس سینما، بهروز افخمی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینما و سهیل اسعد، مجری و کارشناس شبکه هیسپان تی وی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گفتگوی ویژه خبری شب گذشته، مجید شاه حسینی در رابطه با سریال «بشارت منجی» و تجربه همکاری با نادر طالب زاده گفت: ایشان برای تولید سریال تمام نسخه های موجود زندگی مسیح علیه السلام را مورد بررسی قرار داد و مطالعات مفصلی نیز در خصوص انجیل برنابا انجام داد. 

شاه حسینی ادامه داد: بر روی محتوای دینی این سریال با نظارت آیت الله قائم مقامی دقت فراوانی شد و در حوزه محتوای دینی کمتر اثری چنین دقتی در رعایت این موارد داشته است. در خارج از کشور نیز نسخه آن به طرز قابل توجهی جدی دیده شد و حتی پیش از تولید نهایی سریال، شبکه‌هایی آن را پیش خرید کرده بودند.

افخمی با بیان این که «بشارت منجی» مهمترین میراث فکری زنده یاد طالب زاده است اضافه کرد: سریال «بشارت منجی» هنوز به‌طور کامل کشف نشده و به عقیده من مجددا دیده خواهد شد. همچنین متن انجیل برنابا می‌تواند بر روی تصاویر موجود بازخوانی شود و ایشان در همین اواخر، در حال انجام همین کار بود.

بهروز افخمی نیز در گفتگوی شب گذشته، از تدوین نسخه جدید سریال «بشارت منجی»  خبر داد.  افخمی در رابطه با این سریال گفت: تدوین جدیدی از مجموعه تلویزیونی «بشارت منجی» در قالب یک سریال ۶ قسمتی در حال آماده سازی است. این تدوین جدید زیر نظر پسر مرحوم طالب زاده صورت می‌گیرد و در آینده از دستاوردهای تازه کشف شده مرحوم طالب زاده خواهد بود.

«بشارت منجی» مجموعه تلویزیونی است به کارگردانی مرحوم نادر طالب‌زاده پژوهشگر و هنرمند انقلابی که زندگی حضرت مسیح (ع) را بر اساس انجیل برنابا روایت می‌کند.

این مجموعه تلویزیونی سال ۱۳۸۹ در ۱۳ قسمت از شبکه یک سیما پخش شد و نسخه سینمایی آن نیز سال ۱۳۸۳ اکران شده بود.

این سریال همچنین پس از دوبله به زبان اسپانیایی سال ۱۳۹۷ از شبکه هیسپان تی وی پخش شد و پس از پخش هر قسمت مرحوم طالب زاده و سهیل اسعد پژوهشگر دینی درباره آن گفتگو می‌کردند.
زنده یاد نادر طالب زاده پژوهشگر و هنرمند انقلابی عصر روز جمعه نهم اردیبهشت بر اثر نارسایی قلبی دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نادر طالب زاده بشارت منجی هیسپان تی وی بشارت منجی طالب زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • چند حقیقت درباره نادر طالب‌زاده
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • همایش «قدس از چشمان آقای نادر» برگزار می‌شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد