Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@00:28:31 GMT

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۲۷۳

توزیع 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان

حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان اظهار کرد: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین و متولیان  استان 1000 سبد کالا در بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع شد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش 2 هزار و 800 پرس اطعام در مراسم‌های شب قدر در مناطق مختلف استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف وامور خیریه کردستان با اشاره به حضور گسترده خیرین در توزیع افطاری در مساجد و اماکن متبرکه خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک و در راستای طرح ضیافت الهی بیش از 50 هزار پرس افطاری شامل آش، شیر، خرما و شیرینی محلی در مساجد و اماکن متبرکه استان  توزیع شد.

 به گفته وی، طرح ضیافت الهی هر سال در ماه مبارک رمضان و به منظور تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه و بهره گیری از ظرفیت این ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان اجرا می‌شود.

کاروند خاطرنشان کرد: این طرح در رمضان امسال نیز در پنج بقعه متبرکه شامل امامزاده پیرعمر سنندج، آیت‌الله شیخ فاضل گروس بیجار، امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد بیجار، هاجر و سارای قروه و  امامزاده سید جلال الدین مشهور به بابا گرگرقروه اجرا شد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های عبادی و تبلیغی از جمله اقامه نمازجماعت، سخنرانی، مراسم دعا، مناجات، فعالیت های قرآنی شامل برگزاری جلسات تفسیر، محافل انس با قرآن، ترتیل‌خوانی، جزءخوانی، فعالیت اجتماعی و خیریه توسط مراکز افق و افطاری ساده از جمله برنامه‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: پرس غذای گرم ضیافت الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی دشت آزادگان از دستگیری سارق اماکن دولتی با سه فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جواد مراونه اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن دولتی در روستای بردیه شهرستان دشت آزادگان، موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس آگاهی سوسنگرد با کار اطلاعاتی و میدانی، هویت یک سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در عملیاتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دشت آزادگان بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه کامپیوتر، دو دستگاه پژوکتور و یک عدد کولر گازی کشف شد. متهم نیز در تحقیقات پلیس به سه فقره سرقت اماکن دولتی در سطح شهر اعتراف کرد.

مراونه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • نشست نماینده ولی فقیه در کردستان با تشکل های کارگری و کارفرمایی
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد