Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@23:23:19 GMT

10 مدل پوستر دیواری جدید در ایران 1401

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۴۱۷

10 مدل پوستر دیواری جدید در ایران 1401

استفاده از پوسترهای دیواری به جای کاغذ دیواری‌های معمولی چند سالی است که رواج پیدا کرده و توانسته جایگاه بسیار خوبی در دکوراسیون داخلی به دست بیاورد. با توجه به تنوع این محصولات، شما به راحتی می‌توانید از میان انواع مدل پوستر دیواری جدید برای بخش های مناسب منزل یا محل کار، پوستر دیواری مورد نظر خود را انتخاب کرده و با نصب آن، جلوه‌ای جذاب و تازه به محیط بدهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای سفارش پوستر دیواری از سایت منزل کلیک کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به جدیدترین مدل‌های پوستر دیواری بیندازیم.

انواع مدل پوستر دیواری جدید

اگر بخواهیم پوسترهای دیواری را به دسته بندی‌های مختلف تقسیم بندی کنیم؛ این محصولات در گروه‌های زیر جای می‌گیرند:

پوستر دیواری کودک

پوستر دیواری کودک با طرح‌های کارتونی، فوق العاده جذاب و دوست داشتنی هستند. طرح‌های کارتونی چون هلو کیتی، باب اسفنجی، فرفره‌های انفجاری، دختر توت فرنگی، فروزن آنا و السا، سگ‌های نگهبان و مانند آن‌ها در میان پوسترهای دیواری کودکانه، دیده می‌شوند. این مدل پوسترهای دیواری در روحیه کودکان تاثیر بسیار زیادی گذاشته و باعث می‌شوند تا اتاق خواب کودکان دختر و پسر، شاد و نشاط آور به نظر برسند.

پوستر دیواری نستعلیق

همان طور که می توان از نام این مدل پوستر دیواری حدس زد، طرح‌های نستعلیق در واقع طرح‌هایی خوشنویسی شده هستند. افرادی که به هنر علاقه دارند، از طرح‌های پوستر دیواری نستعلیق استقبال کرده و این مدل‌ها را در سالن پذیرایی، اتاق کار و حتی اتاق خواب خود نصب می‌کنند. همین طور استفاده از پوسترهای دیواری نستعلیق در محیط های اداری رواج دارد و تناسب خوبی با بسیاری از سالن‌های اداری یا تجاری خواهند داشت.

پوستر دیواری جدید سالن پذیرایی

برای تکمیل دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی منزل، استفاده از یک پوستر دیواری لوکس و مدرن، فوق العاده خواهد بود. پیش از هر چیزی نگاهی دقیق به رنگ بندی و تم کلی سالن پذیرایی خود داشته و با در نظر گرفتن رنگ فرش‌ها، پرده‌ها و مدل مبل‌ها و ...، به انتخاب طرح و مدل پوستر دیواری برای نصب در این محوطه بپردازید.

دقت داشته باشید که نوع و رنگ بندی پوسترهای دیواری، تاثیر مستقیم و قابل توجهی در تم کلی و حال و هوای سالن پذیرایی داشته و بار بزرگی از دکوراسیون را به خود اختصاص خواهد داد. در صورتی که تصمیم گیری برای شما در این خصوص راحت نیست، پیشنهاد می‌کنیم که حتما از یک طراح و دکوراتور داخلی کمک بگیرید.

پوستر دیواری پشت تلویزیون

با توجه به محل قرارگیری تلویزیون در منزل، معمولا استفاده از یک پوستر دیواری معمولی یا سه بعدی در پشت تلویزیون، یک ایده دکوراتیو عالی خواهد بود. برای انتخاب طرح و رنگ این پوسترهای دیواری، توجه کامل به دکوراسیون محوطه‌ای از منزل که تلویزیون در آن قرار گرفته است، داشته باشید. طرح گل، طبیعت، پتینه و حتی طرح‌های هندسی و مدرن برای استفاده در دیوار پشت تلویزیون عالی هستند.

پوستر دیواری اتاق خواب بزرگسال

برای آن که به اتاق خواب بزرگسال رنگ و لعاب جذابی ببخشید، استفاده از یک پوستر دیواری متناسب با حال و هوایی رویایی و خیال انگیز، فوق العاده خواهد بود. شما می‌توانید مدل‌های هندسی، طرح گل، طرح طبیعت، چهره و ... را برای اتاق خواب بزرگسال انتخاب کرده و دکوراسیون داخلی این محوطه را به شکلی خاص دگرگون سازید.

پوستر دیواری اتاق خواب نوجوان دختر

انتخاب پوستر دیواری دخترانه برای اتاق خواب نوجوان دختر، شما را به سمت مدل‌هایی با رنگ‌های صورتی، سرخ، بنفش و مانند آن‌ها می‌برد. با توجه به تنوع بالای طرح‌های پوستر دیواری دخترانه، انتخاب کردن از میان آن‌ها از لحاظی هم کار ساده‌ای به نظر می‌رسد، هم پیچیده! از این روی توصیه می‌کنیم که با در نظر گرفتن سلیقه نوجوان، یک مدل مطابق با روحیات او انتخاب کرده و دیوار اتاق خواب را به همان سبک و سیاق دکور کنید.

پوستر دیواری گل

یکی از پرطرفدارترین مدل‌های پوستر دیواری، مدل پوستر دیواری گل است که با داشتن تنوع بالا در طرح و رنگ، به راحتی می‌توان یک نمونه جذاب و دوست داشتنی از میان مدل‌های آن، انتخاب کرد. شما ممکن است مدل گل را برای سالن پذیرایی انتخاب کرده یا ترجیح بدهید یک طرح ملایم و رویایی آن را در اتاق خواب خود نصب کنید. به هر ترتیب انتخاب از میان طرح گل‌های نقره‌ای، صورتی، سرخ، طلایی، یاسی و ... فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود.

پوستر دیواری اتاق خواب نوجوان پسر

برای آن که بهترین طرح‌ها روی دیوار اتاق خواب نوجوان پسر را انتخاب کنید، لازم است که حتما به روحیات فرزند خود توجه داشته و مطابق با آن، از میان مدل‌های مختلف پسرانه، نمونه مناسب را برگزینید. طرح‌های مختلفی برای اتاق خواب نوجوان پسر عرضه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به پوستر با طرح ماشین، طرح‌های ورزشی، طرح های جنگی و مانند آن‌ها اشاره کرد.

پوستر دیواری اتاق کار

در میان مدل‌های مختلف پوستر دیواری، می‌توانید نمونه‌هایی برای اتاق کار خود یافته و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. این پوسترهای دیواری معمولا با تم‌های هندسی یا به طور مثال نقشه جهان، منظره‌ای از ساختمان‌های شهر و مانند آن‌ها همراه است.

یکی از بهترین نمونه‌های پوستر دیواری اتاق کار را باید مدل نقشه جهان بدانیم. این مدل در ترکیب رنگ‌های مختلفی عرضه شده است و شما می‌توانید به راحتی از میان مدل‌های مختلف آن، بهترین ترکیب رنگ متناسب با دکوراسیون داخلی اتاق کار خود را انتخاب کنید.

پوستر دیواری جدید اسپرت

اگر نگاهی به جدیدترین مدل‌های پوستر دیواری بیندازید، طرح‌های اسپرت بخش بزرگی از طرح‌های تازه را به خود اختصاص داده‌اند. این طرح‌ها برای ورزش دوست‌ها عالی هستند. به طور مثال طرح بازیکنان ورزشی، طرح های جوان پسند، خودروهای اسپرت و مانند آن‌ها در این گروه جای می‌گیرند. شما می‌توانید از این مدل‌ها در اتاق خواب پسرانه یا اتاق کار استفاده کرده و از جذابیت و روح نشاط طرح آن‌ها، لذت ببرید.

خرید بهترین مدل های پوستر دیواری از فروشگاه منزل

در فروشگاه منزل www.manzel.ir انواع پوستر دیواری و پوستر سه بعدی، کاغذ دیواری و ... با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت (به لحاظ جنس و ماندگاری عالی) عرضه شده و می‌توانید به راحتی طرح و مدل مورد نظر خود را از میان آن‌ها انتخاب و خریداری کنید.

در بالا توضیحاتی در خصوص دسته بندی‌های مختلف مدل پوستر دیواری جدید ارائه کردیم. شما علاقه مند به استفاده از کدام یک این مدل‌ها برای تکمیل دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود هستید؟ تا به حال چه نوع پوستر دیواری را خریداری کرده و چه تجربه‌ای در خصوص استفاده از آن دارید؟ نظرات و تجربیات خود در این خصوص را با ما و دیگر کاربران وب سایت به اشتراک بگذارید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر دعای روز سی ام رمضان پوستر دیواری فروشگاه منزل پوستر دیواری سه بعدی کاغذ دیواری رپرتاژ آگهی ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر دعای روز سی ام رمضان پوستر دیواری اتاق اتاق خواب نوجوان دکوراسیون داخلی پوسترهای دیواری سالن پذیرایی مانند آن ها میان مدل انتخاب کرده فوق العاده برای اتاق اتاق کار طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران

«حسن زرنگار» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایسنا، سرکنسول کشورمان در این ملاقات بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های اقتصادی و تجاری دو کشور، افزایش مراودات تجار، بازرگانان و بخش خصوصی، جایگاه شهر مکه مکرمه و ابعاد اقتصادی مرتبط با مایحتاج حجاج، امکان برگزاری انواع نمایشگاه‌ها در دو کشور و همچنین تجربه‌های موفق شرکت‌های ایرانی در اجرای انواع پروژه‌ها در کشورهای گوناگون تاکید کرد.

دیدار سرکنسول ایران در جده با «عبدالله صالح کامل» رئیس اتاق بازرگانی مکه

رئیس اتاق بازرگانی مکه مکرمه نیز ضمن ابراز امیدواری نسبت به توسعه روابط همه جانبه ایران و عربستان مبتنی بر تاکیدات محمد بن سلمان ولیعهد و نخست وزیر عربستان سعودی و  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی در چارچوب بخش خصوصی تاکید کرد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)
  • مواظب مصرف داروهای خواب آور باشید
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • ببینید | پوستر متحرک سروده‌ رهبر انقلاب در آستانه حمله سپاه به اسرائیل
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در یک چهار دیواری
  • همایش تجاری ایران و تاجیکستان
  • مست عشق و حواشی یک پوستر