Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای میر اکبر رضوی گفت: با توجه به افزایش میزان گرد و خاک در استان‌های جنوبی کشور از جمله خوزستان و سیستان و بلوچستان، مسافران این پروازها حتما پیش از عزیمت به فرودگاه از آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه های جنوب کشور مطلع شوند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تمامی شرکت‌های هواپیمایی موظف هستند که تاخیر و یا لغو (کنسلی) را از طریق پیامک به مسافران اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او می‌گوید، برای تاخیر‌های پرواز‌های نجف که به علت بدی آب و هوا با بیش از ۱۰ ساعت بوده طبق قوانین حقوق مسافر هزینه‌ یا خسارتی پرداخت نمی‌شود، چراکه علت اصلی تاخیر در پرواز‌ها وضعیت جوی بوده است.

از دیروز شاهد ورود حجم زیادی از گرد وغبار و گردوخاک به کشور هستیم که همین امر باعث تعطیلی مدارس و ادارات در استان‌های خوزستان و استان‌های جنوبی کشور شده و همچنین افزایش حجم ریزگرد‌ها زمینه ساز لغو تعداد زیادی از پرواز‌های تهران به نجف و بالعکس شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت جوی پرواز داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ نبرای اطلاع ازتاخیرات وتغییربرنامه پروازی باتلفن ۱۹۹ از اصفهان وشماره ۳۵۲۷۷۵۲۰۰ ازشهرستان‌ها تماس گرفته و یابه سایت فرودگاه به آدرس https://esfahan.airport.ir مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • عادی شدن روند پرواز‌های فرودگاه بین المللی شهید سلیمانی اهواز
  • فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته