Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان پاراوزنه‌برداری در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از تیم ملی خداحافظی کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رستمی قهرمان خوش‌نام و خوش اخلاق پاراوزنه‌برداری ایران با انتشار یک پست در صفحه اجتماعی‌اش اعلام کرد که از تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین خداحافظی کرده است.

رستمی که سابقه کسب مدال طلا در پارالمپیک 2020 توکیو، بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتا و مسابقات جهانی و مدال‌های دیگری را در کارنامه دارد، در این باره نوشت:

«دیروز بعد از حدود یک هفته که از تاریخ عملم گذشت به بیمارستان مراجعه کردم و با شکم بخیه داشته و گذشت زمان سه ساعت و نیم در صف انتظار بالاخره نوبتم شد
دکتر ناراحت بود
به دکتر معالج گفتم کی میتونم به تمریناتم برگردم گفت مشکلی نیس میتونی از هفته دیگه شروع کنی گفتم شما که به من گفتید چهار هفته اصلا دست به وزنه نزن
نگاهم کرد و گفت ببخشید به من از طرف مسئولین تون گفتن گواهی کنید که زودتر به تمرین برگردد که ما جلوی حقوقش را نبندیم!
از دیروز که این حرف‌ها را شنیدم حالم بده و برایم گران آمده و روحم آزرده شده
آقایان من انسانم ماشین کوکی نیستم که هر طور امر کنید بتوانم اطاعت امر کنم
انگار هیچ کس نگران حالم نیست همه نگران مدالند فقط.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این طریق خداحافظی خودم را از تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین اعلام می کنم تا بیش از این جور من را عزیزان دیگری نکشند و حقوق بیت المال را الکی مجبور نشوند خرج من کنند
یاعلی مدد»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پاراوزنه برداری روح الله رستمی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان میاندوآب در حاشیه این مسابقه با تبریک هفته سلامت اظهار داشت: سلامت همکاران و ایجاد نشاط و شادابی بین همکاران از اهمیت خاصی برخوردار است. حسین اصغری افزود: به منظور ترویج سبک زندگی سالم و همچنین ورزش و تحرک در بین همکاران، مسابقه فوتبال به همت واحد ورزش در چمن اختصاصی امور آب و فاضلاب شهرستان میانداب برگزار شد.  این مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر