Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@07:11:33 GMT

آغاز طرح توسعه بیمارستان نیکوکار املش

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۷۲۷

آغاز طرح توسعه بیمارستان نیکوکار املش

حجت الاسلام‌والمسلمین محمد صفری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه توسعه بخش درمانی و بهداشت یکی از نیازهای اصلی مردم در جمهوری اسلامی به ویژه استان گیلان است، اظهار کرد: زیرساخت‌های درمانی در استان گیلان بسیار ضعیف بوده و این ضعف و کمبودهای موجود در ایام کرونا بیش از گذشته نمایان شد لذا باید در این خصوص اقدامات لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز توسعه بیمارستان املش در بخش درمان و اداری گفت: با توجه به درخواست مردم و نیاز املش به حوزه درمانی بنا بر این شد تا طرح توسعه بیمارستان املش در بخش‌های اورژانس، دیالیز و اداری مورد توجه قرار گیرد که امروز کلنگ انجام این کار زده شد. 

نماینده مردم شهرستان رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره بر صدور مجوزهای لازم در خصوص توسعه بیمارستان نیکوکار املش افزود: این طرح توسعه به مساحت یک‌هزار متر مربع و با اعتبار ۱۸ میلیارد تومانی به زودی و با مسؤولان استانی و کشوری به بهره‌برداری خواهد رسید.

صفری نقش بنیاد علوی در اجرای طرح توسعه بخش درمان در کشور را بسیار مهم دانست و بیان کرد: قطعا بدون همکاری خیرین و بنیاد علوی و همچنین ستاد اجرایی فرمان امام راحل (ره) هیچ طرحی در این استان به موفقت نمی‌رسد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد علوی بیمارستان رشت نماینده مردم رودسر و املش در مجلس توسعه بیمارستان طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اطلاع رسانی فرمانده انتظامی تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، در پی انتشار فیلم پلمب بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات توسعه بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی (ره) خاش
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • آیت الله رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد بازدید کرد
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • تصویب طرح تفصیلی اردبیل/ شهر اردبیل آماده‌ی ساماندهی حوزه ساخت و ساز شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید