Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@19:14:40 GMT

۵۰هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۱۹۷۳۳

۵۰هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه کردستان توزیع شد

گروه استان‌ها - مدیرکل اوقاف وامور خیریه کردستان گفت: بیش از ۵۰ هزار پرس افطاری در ایام ماه مبارک در اماکن متبرکه استان توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندجو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اوقاف کردستان، حجت‌الاسلام محمد کاروند از توزیع بیش از 50 هزار پرس افطاری در اماکن متبرکه استان خبر داد و اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین و متولیان 1000 سبد کالا نیز در بین نیازمندان مناطق محروم کردستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای اجرای نیت واقفین خیراندیش 2 هزار و 800 پرس اطعام در مراسم‌های شب قدر در مناطق مختلف استان کردستان توزیع شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان با اشاره به حضور گسترده خیرین در توزیع افطاری در مساجد و اماکن متبرکه خاطرنشان کرد: در ایام ماه مبارک و در راستای طرح ضیافت الهی بیش از 50 هزار پرس افطاری شامل آش، شیر، خرما و شیرینی محلی در مساجد و اماکن متبرکه استان  توزیع شد.

 به گفته وی، طرح ضیافت الهی هر سال در ماه مبارک رمضان و به منظور تقویت باورها، اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه و بهره‌گیری از ظرفیت این ماه در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان کردستان اجرا می‌شود.

کاروند خاطرنشان کرد: این طرح در رمضان امسال نیز در پنج بقعه متبرکه شامل امامزاده پیرعمر سنندج، آیت‌الله شیخ فاضل گروس بیجار، امامزادگان عبدالله، اسماعیل و محمد بیجار، هاجر و سارای قروه و  امامزاده سید جلال الدین مشهور به باباگرگر قروه اجرا شد.

بیش از 30 هزار بسته افطاری ساده میان زائران بهشت حضرت زهرا(س) توزیع شدافطاری خاص در حرم امام رضا(ع)/ 3000 پاکبان مشهدی مهمان سفره افطار رضوی شدند + تصویر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان عنوان کرد: فعالیت‌های عبادی و تبلیغی از جمله اقامه نماز جماعت، سخنرانی، مراسم دعا، مناجات، فعالیت‌های قرآنی شامل برگزاری جلسات تفسیر، محافل انس با قرآن، ترتیل‌خوانی، جزءخوانی، فعالیت اجتماعی و خیریه توسط مراکز افق و افطاری ساده از جمله برنامه‌های ضیافت الهی در بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هزار پرس افطاری اماکن متبرکه ماه مبارک توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد: همزمان با روز معلم، بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌ها و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای معلم‌ها و استادان دانشگاه رایگان خواهد بود. 

براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.

علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آنها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد