Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین جلالی گفت: مجمع نمایندگان انتخاب استاندار جدید استقبال کرده است و با مهدی فداکار استاندار جدید همکاری خواهد داشت و در روز معارفه وی تمامی نمایندگان شرکت خواهند کرد تا وحدت و یکپارچگی در استان ایجاد شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ در خصوص انتصاب مهدی فداکار به عنوان استاندار جدید کرمان گفت: پس از انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور، شاهد تغییرات و تحولات در استان نبودیم و کاروان دولت مردمی و خدمت گزار آیت الله رئیسی به کرمان نرسید و مردم طعم شیرین این انتخاب را نچشیدند و با انتصاب استاندار جدید این زمینه فراهم شد تا مردم، نتیجه انتخابی را که انجام داده اند را ببینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما هشت ماه در مقایسه با استان های دیگر عقب هستیم؛ چرا که در این مدت، ادامه دولت گذشته در حال فعالیت بود و با انتخاب فداکار از یک جهت این امید در دل مردم ایجاد شد که دولت آیت الله رئیسی می خواهد خدمت گزاری را در استان کرمان آغاز کند.

وی بیان کرد: با توجه به شناختی که از مهدی فداکار دارم، وی از جمله رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله کرمان و از افراد انقلابی و ولایی است و انتظار می رود فرصت از دست رفته چند ماهه، با انجام کار مضاعف جبران شود؛ چرا که استان کرمان هشت ماه از برنامه کلان کشور عقب است.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی اظهار کرد: مسئولیت استاندار جدید بسیار سنگین است و وی باید هر چه زودتر برنامه خود را ارائه دهد؛ چرا که اگر بخواهیم دچار روزمرگی شویم ممکن است کارهایمان به نتیجه نرسد؛ بنابراین باید هر چه زودتر برنامه ها ارائه شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به اینکه رشته تخصصی استاندار جدید کرمان در عرصه اقتصاد نیست و هم اکنون در زمینه معادن و اقتصاد نیاز مبرم و ضروری وجود دارد؛ بنابراین می طلبد که وی از مشاورین قوی در امور اقتصادی استفاده کند، به ویژه معاون اقتصادی خود را فردی قوی انتخاب کند.

وی خاطر نشان کرد: مجمع نمایندگان از این انتخاب استقبال کرده است و با مهدی فداکار استاندار جدید همکاری خواهد داشت و در روز معارفه وی تمامی نمایندگان شرکت خواهند کرد تا وحدت و یکپارچگی در استان ایجاد شود و در پرتو این وحدت و یکپارچگی معتقدم خدمات خوبی به مردم شریف و نجیب استان انجام خواهد شد؛ چرا که ثمره وحدت، خدمت و امنیت است و با وحدت مسائل معیشت و رفاه مردم را بتوانیم حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استاندار جدید مهدی فداکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۱۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست

استاندار کردستان با اشاره به نقش کلیدی مردم در رفع مشکلات اقتصادی گفت: رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست، لذا در کنار جهش تولید، موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان در سنندج اظهار کرد: جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال‌جاری از مسئولان مطالبه کرده‌اند که باید با برنامه‌ریزی مناسب در راستای تحقق و عملیاتی کردن این مطالبه و جهش در حوزه‌های مختلف گام برداریم.

استاندار کردستان با بیان اینکه این جهش تنها مربوط به محصولات نیست، افزود: تولید شامل انواع خدماتی است که توسط بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف ارائه می‌شود.

استاندار کردستان اضافه کرد: این جهش باید در انواع خدماتی که به مردم صورت می‌گیرد هم به لحاظ کیفی و هم کمی از سوی دستگاه‌ها انجام گیرد.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی و تولید باید با یک برنامه‌ریزی منسجم و دقیق محقق شود، ادامه داد: برای مثال متولیان امر باید برای کیفیت کشت در اراضی برنامه‌ریزی کنند و در این راستا اقدامات و تسهیل‌گری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: باید عملکردها بر اساس شاخص عددی مشخص شود، مثلاً اگر در مراکز بهداشتی روستایی خدماتی به مردم ارائه شده هدف‌گذاری و برنامه دانشگاه علوم پزشکی برای ارتقای این خدمات بر اساس شاخص عددی در سال جاری چیست و اداره کل آموزش و پرورش باید بگوید در شاخص‌های پیشرفت از جمله قبولی کنکور، رتبه‌های برتر، توفیقات علمی و… به چه عددی در سال‌جاری می‌رسد.

استاندار کردستان تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی استان باید این برنامه‌ها را بر اساس شاخص‌های قابل سنجش اعلام و عملکرد خود در جلسات شورا را ارائه کنند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات اتفاقی نمی‌افتد، گفت: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌شناسی، ظرفیت‌سنجی، خلاقیت و ابتکار برای مشارکت دادن مردم در برنامه‌های مختلف در امر تولید ضروری است و باید مورد توجه فرمانداران و بخشداران قرار گیرد.

استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم کند، خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کد خبر 748496

دیگر خبرها

  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • حداقل سهم مازندران در هیئت دولت، حضور یک وزیر کشاورزی یا ورزش از نخبگان این استان است
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد