Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:12:50 GMT

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۰۰۲۱

آغاز ثبت‌نام مرحله دوم طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ثبت‌نام دومین مرحله طرح آموزش رایگان هنر در مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی از دوازدهم اردیبهشت همزمان با عید سعید فطر در ۹ استان جدید دیگر نیز آغاز خواهد شد.

این طرح دارای اهداف مهمی در ۲ بخش توسعه کسب و کارهای فرهنگی و هنری و کشف استعدادهای هنری در سراسر کشور به ویژه مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و شهرهای مرزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز این طرح با شعار عدالت فرهنگی و به معنای ایجاد تسهیلات برای جامعه به منظور دسترسی همگان به امکانات فرهنگی، با یازده استان در بهمن ماه ۱۴۰۰ و مصادف با ایام الله دهه فجر افتتاح شد که با استقبال بی نظیری از سوی علاقمندان مواجه شد و با درخواست سایر استان ها دومین مرحل این طرح با افزایش نه استان جدید به ۲۰ استان توسعه یافته است.

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری ادارات کل استان‌های و سازمان ها و نهادهای ذیربط با تمام ظرفیت خود در به ثمر رسیدن این طرح همکاری میکنند و در اولین مرحله این طرح یازده استان کشور (خراسان شمالی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، بوشهر، آذربایجان غربی، جنوب کرمان، هرمزگان، ایلام، کهکیلویه و بویر احمد، خوزستان و لرستان) در ۷۱ دوره با ۵۰ مهارت هنری اجرا شد و در دومین مرحله ۹ استان (کرمان، کردستان، کرمانشاه، گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، همدان و چهارمهال بختیاری) به این طرح پیوستند.

همچینین کلیه علاقمندان در استان های مذکور و شهرهای مشخص شده می توانند با مراجعه به سامانه https://amoozesh.azmoonehonar.ir نسبت به ثبت‌نام در ۳۰ مهارت اقدام نمایند.

کد خبر 5481004 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موسیقی ایرانی موسیقی کلاسیک تئاتر ایران نادر طالب زاده روز قدس 1401 تئاتر ایران فیلم کوتاه موسیقی ایرانی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر روز قدس فیلم سینمایی راهپیمایی روز قدس کنسرت موسیقی برنامه تلویزیونی کارگردان سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز جذب ۳۰۰‌معلم برای مناطق محروم و صعب‌العبور در هرمزگان
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • سایبرتراک مناطق محروم! (عکس)
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد