Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@00:04:52 GMT

سکه ۴۰ هزار تومان ارزان شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۰۲۳۰

سکه ۴۰ هزار تومان ارزان شد

قیمت سکه طرح جدید امروز (دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱) با ۴۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش ایران آنلاین ، ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در ساعت ۱۳ و ۴۵ دقیقه امروز به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با قیمت ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی هفت میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۹۷ هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا پنج‌ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان شد.

اُنس جهانی طلا نیز با قیمت یک‌هزار و ۸۹۷ دلار و ۲۵ سنت معامله شد.

به گزارش ایرنا، رشد بهای انس جهانی طلا پس از جنگ روسیه و اوکراین رکورد جدید قیمتی را برای این فلز زرد ثبت کرد و این امر بر قیمت انواع سکه و طلا در بازار داخل نیز تاثیر گذاشته و موجب افزایش قیمت فلز زرد در داخل کشور شده است.

سکه طرح جدید در ماه‌های پایانی سال گذشته در کانال ۱۱ میلیون و ۱۲ میلیون تومان نوسان داشته است و این رویه در سال جدید نیز ادامه داشت. سکه از ۱۴ فروردین ماه وارد کانال ۱۳ میلیون تومان شد.



انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه متصل کردن لوله PVC به لوله اصلی آب (فیلم) نحوه تیز کردن چاقو توسط استاد ژاپنی (فیلم) 2 روش هوشمندانه برای ساخت شیرآب و شیر حمام با لوله PVC (فیلم)

دیگر خبرها

  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • آغاز فروش هواپیمای برقی عمود پرواز ارزان تر از هلی کوپتر
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول
  • آموزش ساخت پمپ آب قوی با مواد اولیه ساده و ارزان در خانه (فیلم)
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟