Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه در این سامانه خواستار ارائه پاسخ قاطع به حذف محتوای روز قدس توسط اینستاگرام شده اند.

رحمانی سردبیر این سوژه درباره مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: اینستاگرام با این استدلال که تصاویر روز قدس و تصاویر مشابه آن بر خلاف قوانین این شبکه است اجازه پست کردن این تصاویر را نمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همزمان روز قدس قصد داشتم تصاویری درباره قدس را در این شبکه اجتماعی منتشر کنم که اینستاگرام اخطار داد که این تصاویر بر خلاف مقررات فعالیت در این شبکه است و اگر برای بار دوم تکرار کنم صفحه مسدود می شود. پیش از این هم تصاویر سردار سلیمانی حذف می شد.

سردبیر سوژه فارس من گفت: پس حکمرانی مجازی که این روزها به کرات درباره آن صحبت می شود چه می شود؟ وقتی این برنامه در ایران تا این حد نصب کننده و کاربر دارد باید پاسخگو هم باشد.

وی با بیان اینکه مسئولین بارها از لزوم حکمرانی مجازی صحبت می کنند، گفت: می خواهیم بدانیم که در آخر این ماجرا قرار است مسئولان چه واکنشی نشان دهد و چه اقدام عملی انجام دهند؟ یعنی آخر کار حکمرانی فضای مجازی ایران قرار است به کجا ختم شود و آیا همیشه در حد شعار باقی بماند؟

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قدس اینستاگرام حکمرانی مجازی شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند

به گزارش خبرگزاری مهر، سید کاظم موسوی با اعلام این خبر گفت: در روزهای اخیر همزمان با برداشت گندم از مزارع با شدت نزولات آسمانی خطر آسیب به گندم تولیدی کشاورزان وجود داشت اما با هماهنگی و مدیریت بحران از سوی فرمانداران، جهادکشاورزی، اداره کل غله و خدمات بازرگانی و تعاون روستایی این محصول حفظ شد.

وی افزود: حدود ۲۰ هزار تن گندم تولیدی در شهرستان‌های جنوبی در خطر نابودی به دلیل بارش باران و سیل بودند که با حمل به موقع به سیلو و انبارها و همچنین پوشاندن گندم‌های خریداری شده در فضای باز از خسارت جلوگیری شد.

موسوی ادامه داد: تا کنون در استان فارس بیش از ۶۰ هزار تن گندم به همت شبکه تعاون روستایی خریداری شده که از این میزان بیش از ۵۸ هزار تن به سیلو و انبارها حمل شده است.

موسوی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ مرکز خرید در شهرستان‌های جنوبی توسط شبکه تعاون روستایی فعال است که تا پایان برداشت گندم در سطح استان بیش از ۱۰۰ مرکز گندم مازاد کشاورزان را با نرخ تضمینی ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان برای گندم معمولی و ۱۸ هزار تومان برای گندم دوروم تحویل خواهند گرفت.

کد خبر 6097965

دیگر خبرها

  • جنین‌هایی که از شکم‌ مادرشان در اینستاگرام کار می‌کنند
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ۲۰ هزار تن دسترنج گندم‌کاران فارس از دستبرد سیل مصون ماند
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • افتتاح نمایشگاه نقشه‌‌های تاریخی خلیج‌فارس و عروسک‌های بومی اقوام ایرانی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس