Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@05:41:07 GMT

تهیه 350 بسته معیشتی از محل حذف حقوق‌های نجومی در سلفچگان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۰۴۶۲

تهیه 350 بسته معیشتی از محل حذف حقوق‌های نجومی در سلفچگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسفندماه سال گذشته بود که موضوع فیش های نجومی در موسسه منطقه اقتصادی سلفچگان در رسانه‌ها منتشر شد و بازتاب‌های زیادی داشت. 

پس از انتصاب محمود داودآبادی به عنوان مدیرعامل این منطقه از ابتدای سال جاری، یکی از محورهای اقدام جهادی در جهت تغییر وضعیت موجود به نفع مردم که به دستور وی صورت گرفت، تعدیل حقوق‌های نامتعارف پرداختی در موسسه توسعه و عمران منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فروردین ماه سال جاری ۴۷۱ میلیون تومان از محل تعدیل حقوق های نامتعارف و کاهش هزینه‌های جاری صرفه جویی شد که از این محل تعداد ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۴۷ میلیون تومان تهیه و در ماه مبارک رمضان در بخش سلفچگان و جامعه هدف این موسسه توزیع شد.

همچنین از مبلغ یادشده، ۲۰۰ میلیون تومان برای پشتیبانی از برنامه‌های محرومیت‌زدایی ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س) اختصاص یافت که اینها گوشه ‌ی از نگرش و دیدگاه جهادی مدیریت جدید منطقه به ویژه در بعد مسئولیت اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی است.

گفتنی است با تغییر مدیریت این منطقه که قلب اقتصادی ایران است؛ تلاش ها برای رفع موانع و تسهیل امور تولیدکنندگان و کارآفرینان، افزایش بهره وری ، رونق تولید و اشتغالزایی با جدیت در حال پیگیری است.

همچنین اجرای طرح های مهارت آموزی، توسعه کسب و کارها، حمایت و گره گشایی از روند صادرات، کمک به بازاریابی تولیدکنندگان در بعد بین المللی و حمایت از اشتغال جوانان که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است در دستور کار مدیریت جدید این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: محرومیت زدایی در قم ستاد کریمه اهل بیت منطقه اقتصادی سلفچگان توزیع بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد

حجت‌الاسلام محمد رضا بخشی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان شاهرود خبر داد و ابراز کرد: این بسته‌ها در راستای اجرای امینانه نیات واقفان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در راستای اجرای طرح قرار دوازدهم به نیت امام زمان (عج) به تعداد ۱۱۴ عدد بسته معیشتی توزیع شده است، افزود: ارزش هر بسته ۱۳ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اوقاف شاهرود گفت: در مجموع یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

بخشی با بیان اینکه بسته‌های معیشتی و کمک به نیازمندان یکی از نیات واقفان نیک اندیش شهرستان شاهرود است، بیان کرد: مردم نیک اندیش می‌توانند در این زمینه کمک حال اداره اوقاف باشند تا بتوانیم جامعه هدف بیشتری را پوشش دهیم.

وی افزود بسته‌های معیشتی توزیع شده بین نیازمندان شامل ماکارونی، رب، روغن، چای، برنج و.... است.

کد خبر 6094732

دیگر خبرها

  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • بازگشت ۱۲۰۰ کارگر استان بوشهر به اشتغال
  • معرفی ۱۲۴ بسته سرمایه‌گذاری منطقه آزادچابهار به فعالان اقتصادی؛ چابهار بهشت سرمایه گذاری