Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@06:37:27 GMT

هشدار جدی سخنگوی سازمان آتش نشانی از تعمیر کولر گازی اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۰۵۵۴

هشدار جدی سخنگوی سازمان آتش نشانی از تعمیر کولر گازی اصفهان

 

با شروع فصل گرما تقاضا برای نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی اصفهان بالا می رود. یکی از خطراتی که جان هموطنان و تعمیرکاران را به همراه دارد برق گرفتگی، سقوط از ارتفاع و... می باشد. در همین راستا سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران هشدار داده است.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره خطرات راه‌اندازی کولرهای آبی و گازی، اظهارکرد: روزهای گرم سال فرارسیده و در این ایام هموطنان اقدام به راه اندازی وسایل خنک کننده منازل و محل کار خود می‌کنند که انواع وسایل از جمله کولرهای آبی، گازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه بعضی از ساختمان‌های جدید مجهز به سیستم‌های سرمایش و گرمایش مرکزی هستند که تنظیم دما در تمام ساختمان به‌وسیله همان سیستم انجام می‌شود گفت: در چنین مواردی حتما باید هرگونه عملی بر روی این سیستم‌ها توسط نمایندگان مجاز انجام شود. البته برخی هموطنان نیز در واحدهای خود از کولرهای گازی استفاده می‌کنند که توجه به چند نکته دراین رابطه اهمیت دارد.

در ادامه می توانید گفتگوهای بیشتری را از این سخنگوی سازمان آتش نشانی و حوادث پیش آمده در راستای تعمیر کولر گازی در اصفهان را مطالعه نمایید.

آنچه در ادامه این مطلب خواهید خواند:

تعمیر کولر گازی اصفهان یا از دست دادن جان! انتقال ویروس کرونا از طریق تعمیر کولر گازی در اصفهان هشدارهای سازمان آتش نشانی از سرویس و تعمیر کولر گازی برق گرفتگی در اثر نصب و تعمیر کولر گازی اصفهان سقوط بر اثر تعمیر کولر گازی ایمن ترین خدمات با تعمیرکار کولر گازی اصفهان در فنی کارا جمع بندی تعمیر کولر گازی اصفهان  یا از دست دادن جان!

فصل تابستان و گرمای آن همواره برای همه ما کلافه کننده بوده است، به همین دلیل با شروع این فصل برای سرویس و تعمیر کولر گازی فوری دست به کار می شویم.

کمی بی احتیاطی در این کار می‌تواند حوادث ناگواری به بار آورد. همه ساله با شروع فصل گرما حوادث مربوط به کولرها افزایش می یابد و این افزایش به این خاطر است که عمده کسانی که اقدام به راه اندازی کولرهای خود می‌کنند از تخصص لازم برخوردار نیستند. در این حوادث تعدادی مصدوم شده یا حتی جان خود را از دست می‌دهند.

برق گرفتگی حین تعمیر کولر جان مرد ۳۰ ساله ای را گرفت؛  سقوط  تعمیرکار کولر حین سرویس و تعمیر کولر از ارتفاع ۶ متری فوت کارمندی ۵۳ ساله حین تعمیر کولر در اثر سقوط از ارتفاع

تمامی اینها نمونه ای از حوادث پیش آمده حین تعمیر کولر گازی و آبی در شهرهای مختلف ایران می باشد که در اثر نابلد بودن افراد یا بی احتیاطی تعمیرکاران می باشد. بنابراین بسیار مهم می باشد که برای دریافت خدمات تعمیر کولر گازی اصفهان به یک متخصص ماهر مراجعه کنید.

در سایت فنی کارا می توانید به راحتی ماهرترین تعمیرکار کولر گازی اصفهان را پیدا و درخواست خود را ثبت کنید. تمامی این افراد از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند و حین کار نکات ایمنی را رعایت می کنند. برای دسترسی به اطلاعات و شماره تلفن متخصصین تعمیر کولر گازی اصفهان کافیست کلیک کنید.

انتقال ویروس کرونا با تعمیر کولر گازی اصفهان

کرونا طی این سال ها زندگی بسیاری از ما را مختل کرده و جان بسیاری از عزیزانمان را گرفته است. شاید برایتان سوال باشد که کولر گازی چگونه باعث انتشار کرونا می شود؟ 

از آنجایی که سرعت انتشار ویروس کرونا از طریق سرفه و عطسه بیشتر می باشد، افرادی که مبتلا به این ویروس هستند با قرار گرفتن در مقابل باد کولر گازی و آبی روند این سرعت را افزایش می دهند. علاوه بر آن کولر گازی با مکش هوا آن را خنک و در محیط پخش می کند در این بین ویروس کرونا نیز پخش می شود.

بنابراین حتما پس از دریافت خدمات تعمیر کولر گازی اصفهان و راه اندازی آن تمامی ابزارهای مورد استفاده را ضد عفونی کنید و در صورت حضور افراد مشکوک به کرونا یک دریچه و یا پنجره باز را برای تهویه هوا قرار دهید. در این مکان ها حتما از ماسک استفاده کنید.

هشدار سازمان آتش نشانی ازسرویس و تعمیر کولر گازی و آبی

ملکی گفت: اغلب حوادث مربوط به کولرها به دو دسته برق گرفتگی و آتش‌سوزی تقسیم می‌شود که عمده آن‌ها پایه برقی دارد. یعنی غالب این حوادث یا مستقیماً ناشی از برق کولر بوده یا منشاء برقی دارد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان اینکه برای راه‌اندازی کولرها حتما باید از افراد متخصص کمک گرفت گفت: راه‌اندازی کولرها از سوی افراد متخصص نه تنها ممکن است خطراتی را در لحظه ایجاد کند که با توجه به اشتباهاتی که ممکن است در راه‌اندازی صورت گیرد می‌تواند خطرات جانبی نیز داشته باشد و موجب وقوع حوادث بعدی شود.

وی ادامه داد: پیش از راه‌اندازی مجدد کولر وضعیت ظاهری کولر باید بررسی شود. اگر بیش از حد فرسوده و پوسیده شده و توانایی کارکرد بیشتر را ندارد باید نسبت به تعویض آن اقدام شود. بدنه پوسیده، خرد وشکسته شده می‌تواند باعث زخمی شدن روکش سیم‌ها و درنهایت ایجاد اتصالی شود. همچنین بهتر است بخش‌های مصرفی کولر مانند پوشال و تسمه که دیگر کیفیت لازم را ندارند در ابتدای هر دوره تعویض شوند.

ملکی با تاکید بر اینکه باید حتما زمانی که کولر خاموش است، نسبت به سرویس وتعمیر آن اقدام کرد گفت: با توجه به اینکه فردی برای سرویس کولر به سطح پشت بام می رود و کلیدهای روشن و خاموش کولر داخل واحد است، باید تاکید کرد که کسی بدون هماهنگی کولر را روشن نکند و هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد. حتی توصیه می‌شود که در هنگام سرویس کولر کنتور برق قطع شود.

بنابراین اگر قصد تعمیر کولر گازی اصفهان یا کولر آبی را دارید حتما به افراد مطمئن و متخصص در این زمینه مراجعه کنید. با متخصصین سرویس کولر آبی اصفهان در فنی کارا می توانید دغدغه پیدا کردن افراد ماهر را نداشته باشید و با خیالی راحت از خدمات آنها استفاده نمایید. خدمات سرویس کولر آبی در اصفهان متنوع می باشد که پیشنهاد می شود حتما قبل از ثبت درخواست خدمات ارائه شده توسط سرویسکاران کولر آبی را مطالعه و سرویس موردنظر خود را ثبت نمایید.

"امروزه می توانید بدون خروج از منزل اطلاعات مورد نیاز خود را جهت ثبت سفارش با نزدیکترین سرویس کار کولر آبی اصفهان مقایسه و مشاهده کنید و در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف نمایید. فنی کارا با تکیه بر توانایی های افراد متخصص و مطمئن سرویس کولر آبی اصفهان لیست و شماره تماس سرویسکاران را بدون طی کردن مراحل پیچیده در اختیار شما عزیزان قرار داده است."

برق گرفتگی در اثر نصب و تعمیر کولر گازی

برق گرفتگی یکی دیگر از عواملی می باشد که حین نصب و تعمیر کولر گازی اصفهان بسیار اتفاق افتاده است، که سخنگوی سازمان آتش نشانی در این زمینه نیز هشدارهایی داده است. رعایت نکردن نکات ایمنی و مهارت نداشتن در این زمینه از عوامل بروز این اتفاق می باشد. 

نصب کولر گازی باید توسط افرادی که در این زمینه از مهارت و تجربه بالایی برخوردار هستند انجام شود تا از بروز این اتفاقات جلوگیری شود. فنی کارا در این راستا و توجه به این نکات آگهی متخصصینی را در سایت می گذارد که مهارت کافی برای انجام این امر را داشته باشد و نکات ایمنی را رعایت کند. برای مطالعه نحوه ثبت درخواست با نصاب کولر گازی اصفهان کافیست روی لینک مربوطه کلیک کنید.

“افراد متخصص نصاب کولر گازی اصفهان در فنی کارا، آماده خدمت رسانی فوری به شما عزیزان در زمینه جابه جایی و نصب اسپیلت می باشند. این افراد ماهر خدمات نصب کولر گازی در اصفهان را با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام می دهند، که به محض تماس با شماره نصاب کولر گازی در اصفهان و ثبت در خواست، فوری خود را به محل مورد نظر می رسانند.”

سقوط بر اثر  تعمیر کولر گازی اصفهان

کولر گازی از دو بخش یونیولیت داخلی و یونولیت خارجی تشکیل شده است. یونولیت خارجی کولر به دلیل سر و صدایی که ایجاد می کند در خارج از فضای منزل مانند بالکن ها، دیوار ساختمان و یا لبه پنجره ها قرار گرفته است. در بسیاری از موارد نیز نصب کولر آبی در این مکان ها دیده شده است. افراد تعمیرکار کولر آبی اصفهان برای انجام خدمات باید در این مکان های خطر سقوط قرار بگیرند، که حادثه های زیادی در اثر سقوط افراد حین تعمیر و انجام خدمات گزارش شده است.

در این مواقع باید از نردبان استفاده کرد و حتما افراد باید با ریسمان یا طناب به نقطه ای بسته شوند تا از خطر ابتلا به سقوط جلوگیری شود.

ایمن ترین خدمات با تعمیرکار کولر گازی اصفهان در فنی کارا

“با فنی کارا می توانید خدمات تعمیر کولر گازی اصفهان را با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا دریافت کنید؛ به اینگونه که تعمیرکار کولر گازی اصفهان پس از تماس شما فوری خود را به محل رسانده و در کمترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را حل می کند و در پایان نیز موظف است فاکتور خدمات ارائه شده را تحویل دهد.”

همچنین متخصصین فنی کارا موظف هستند حین انجام کار تمامی نکات ایمنی را رعایت کرده و با دقتی بالا مشکل پیش آمده را رفع کند.

جمع بندی

توصیه های سخنگوی سازمان آتش نشانی در تهران را جدی بگیرید برای دریافت خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی اصفهان به متخصصین این امر مراجعه کنید. در fanikara.com می توانید نزدیکترین تعمیرکار کولر گازی اصفهان را پیدا و در خواست خود را با آن ثبت کنید. تکنسین های تعمیر کولر گازی در اصفهان پس از ثبت درخواست شما فوری خود را به محل رسانده و با رعایت نکات ایمنی و دقت بالا مشکل را حل می نمایند.

منبع: فردا

کلیدواژه: کولر گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟

عبدالامیر یاقوتی اظهار داشت: استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل و در ماه‌های گرم، مصرف برق سرمایشی را نسبت به کولر آبی بیش از ٦ برابر افزایش می‌دهد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: ما دنبال آن هستیم که فرصت‌ها و مؤلفه‌های مختلف مصرف برق را به خوبی شناسایی کنیم و تعرفه‌های برق به گونه‌ای طراحی شود که هم رفاه و آسایش مردم را تامین کنند و هم تأمین انرژی مطمئن و پایدار مد نظر قرار گیرد که یکی از مولفه‌های مهم مصرف، سامانه‌های سرمایشی و کولر‌ها است.

یاقوتی بیان کرد: تعرفه برق در ایران به ٥ اقلیم دسته بندی شده که ٤ اقلیم آن گرم و دارای ویژگی‌های خاص بوده و یک اقلیم نیز غیرگرم یا مناطق عادی است که بخش عمده‌ای از کشور را شامل می‌شود و حدود ٨٠ درصد مشترکان را در خود جای داده است.

یاقوتی اضافه کرد: مناطق شمال غرب و شمال شرق کشور، تهران، زنجان، تبریز، قزوین، اصفهان و شهر‌های غربی، شیراز و ... عمدتاً در این حوزه قرار دارند که با توجه به دمایشان و شاخص‌هایی که سطح رفاه را اندازه گیری می‌کنند، همچون حداکثر دمای مرطوب، کولر‌های آبی می‌توانند دما مطلوب بین ٢١ تا ٢٥ درجه سانتیگراد را در بیشتر ایام در این مناطق تامین نمایند.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر در ادامه تاکید کرد: کولر آبی با توجه به میزان مصرف، به عنوان وسیله سرمایشی مناسب برای مناطق عادی است. میزان مصرف برق ماهیانه یک کولر آبی حدود ٩٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت است که این میزان مصرف به همراه مصرف سایر تجهیزات از جمله روشنایی و وسایل برقی منزل که مجموعا حدود ١٥٠ تا ١٨٠ کیلووات ساعت را شامل می‌شود، مصرف برق ماهیانه در ماه‌های گرم سال را به دامنه ٣٠٠ کیلووات ساعت که همان الگوی مصرف مناطق عادی است می‌رساند.

به گفته یاقوتی الگوی مصرف مناطق عادی نیز ٣٠٠ کیلووات است که بیش از ٧٥ درصد جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد، یعنی ٧٥ درصد جامعه کمتر از این مقدار استفاده می‌کنند؛ در واقع مؤلفه مصرف کولر آبی در ماه‌های گرم سال بین ٩٠ تا ١٢٠ کیلووات ساعت از مجموع ٣٠٠ کیلووات ساعت را به خود اختصاص می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به این که یک قبض معمول برای زیر الگوی مصرف طوری طراحی شده که متناسب با درآمد و ویژگی اقتصادی کسانی که این الگو را رعایت می‌کنند باشد، خاطرنشان ساخت: این قبض معمولاً در یک ماه ٣٥ هزار تا ٣٧ هزار تومان می‌شود و از آنجایی که قبض‌های ما هر دو ماه یکبار صادر می‌شود، به طور متوسط در تابستان حدود ٧٠ هزار تومان و به همراه ارزش افزوده و سایر مؤلفه‌های موجود حدود ٨٠ هزار تومان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر در عین حال تاکید کرد: با همه این اوصاف اگر مشترکی از کولر گازی استفاده کند معمولاً مصرف سرمایش آن حدود ٦ تا ٧ برابر این مقدار می‌شود و با توجه به ویژگی خاص کولر گازی که به صورت نقطه‌ای خنک می‌کند، حداقل ٨٠٠ کیلووات ساعت صرفاً برای مصرف سرمایشی در یک خانه معمولی استفاده می‌شود که با توجه به مصرف سایر تجهیزات برقی، متوسط مصرف ماهیانه قریب ٩٠٠ تا ١٠٠٠ کیلووات ساعت خواهد شد که بیش از ٣ برابر مصرف مشترکی با همان ویژگی‌ها و همان تجهیزات خانگی است که به جای کولر گازی از کولر آبی استفاده می‌کند. وی در عین حال تصریح کرد: این مقدار مصرف موجب افزایش پلکانی تعرفه برق مصرفی می‌شود، یعنی وقتی که در پله‌های بیش از الگو قرار می‌گیرد به صورت نمایی نرخ برق زیاد می‌شود. در واقع در دامنه ٣٠٠ کیلووات ساعت هر کیلووات ساعت به طور متوسط ١٢٠ تومان در قبوض برق مشترکان محاسبه می‌شود، اما در دامنه ٩٠٠ یا ١٠٠٠ کیلووات ساعت، مشترک باید به ازای هر کیلووات ساعت ١٠٠٠ تومان یعنی حدود ٨ برابر بیشتر هزینه برق را بپردازد، بنابراین مصرف ٣ برابر و افزایش نرخ ٨ برابری سبب افزایش ٢٤ برابر قبض برق مشترکانی که کولر گازی استفاده می‌کنند خواهد شد. به عبارتی قبض برق این مشترکان در دوره ٢ ماه بیش از ٢ میلیون تومان می‌شود.

یاقوتی در پایان تاکید کرد: قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالا ٢ میلیون تومان پیش بینی می‌شود در حالی که امکان استفاده از کولر آبی و هزینه به مراتب کمتر برای تمام مشترکان در مناطق عادی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • قبض برق کسانی که کولر گازی دارند، چقدر افزایش می‌یابد؟