Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:06:40 GMT

کشف ۴۲ قبضه اسلحه قاچاق در ثلاث باباجانی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۰۹۶۱

کشف ۴۲ قبضه اسلحه قاچاق در ثلاث باباجانی

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس از ورود یک محموله سلاح قاچاق به داخل کشور از طریق مرزهای شهرستان ثلاث باباجانی رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با همراهی و همکاری نیروهای مرزبانی شهرستان ثلاث باباجانی موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی محل نگهداری سلاح‌های قاچاق در یکی از روستاهای بخش شیخ صله را کشف و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از مخفیگاه قاچاقچیان ۴۲ قبضه کلت کمری غیرمجاز کشف شد.

جاویدان همچنین از توقیف یک دستگاه خودرو پژو پارس متعلق به قاچاقچیان خبر داد و گفت: هر سه عضو باند دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی در پایان مبارزه با قاچاقچیان سلاح و مهمات و افرادی که به هر شکل بخواهند امنیت جامعه و مردم با اخلال روبرو شود را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 5481264

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه ثلاث باباجانی اسلحه غیرمجاز قاچاق روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا عید سعید فطر خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه ماه رمضان 1401 مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند

عباسعلی بهدانی فرد اظهار داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی مبنی بر تردد قاچاقچیان در محورهای مواصلاتی استان یزد بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با کنترل جاده ورودی یزد؛ ۲ دستگاه سواری پژو حامل موادمخدر را شناسایی و خودروها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد عنوان کرد: در این عملیات ۳ قاچاقچی دستگیر و ۱۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف و ۳ قاچاقچی که قصد انتقال این محموله به شمال کشور را داشتند دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

کد خبر 6093308

دیگر خبرها

  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)