Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای حیدری در نشست کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا در چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به اینکه استان در شرایط نارنجی قرار گرفته است بنابراین شهرداری‌ها نیز باید فعالیت‌های عمرانی آلوده‌کننده هوا را تا روز پنجشنبه تعطیل کنند.

اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست استان باید دستورالعمل مربوط به شرایط اضطراری آلودگی هوا را به‌صورت جداگانه و براساس شرح وظایف به دستگاه مربوطه ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تجربه ۱۷ روز هوای آلوده در چهارمحال و بختیاری

با توجه به تعطیلات عید سعید فطر، این موضوع باید به اطلاع عموم و به‌ویژه مسافران رسانده شود تا آنان نیز در فضای باز اسکان نداشته باشند.

باید میزان دقیق آلودگی هوا از سوی اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان پس از پایش اعلام شود.

تمامی دستگاه‌های متولی موظف هستند در شرایط قرمز و نارنجی اقدامات لازم را باتوجه به دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا انجام دهند.

هوا برای تمامی گروه‌ها در شرایط ناسالم قرار دارد بنابراین شهروندان و به ویژه افرادی که دارای مشکلات ریوی و قلبی هستند باید در منزل بمانند و در صورت خروج از منزل از ماسک مناسب استفاده کنند.

بر اساس اعلام هواشناسی چهارمحال و بختیاری وزش باد شدید و نفوذ گرد و غبار سبب شد تا شاخص کیفیت هوا در این استان در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا فعالیت های عمرانی توقف فعالیت شرایط اضطراری چهارمحال و بختیاری آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۰۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: دمای هوا در شهرکرد و بلداجی سه درجه بالای صفر ثبت شد.
چراغپور افزود: لردگان با دمای ۲۸ درجه بالای صفر گرمترین نقطه استان بود.

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری