Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین پرسپولیس برگزار شد

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) را از ساعت 13 در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی آغاز کرد.

به گزارش طرفداری، پیش از شروع تمرین امروز پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و کادر فنی نکات لازم را از طریق تصاویر ویدیویی به بازیکنان انتقال داد.

پس از آن، راندو در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت‌های بعدی تمرین هم پاسکاری تحت فشار و فوتبال هدفمند در برنامه بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

تمرین امروز 65 دقیقه به طول انجامید و مثل روز گذشته، وحید امیری در بخشی از تمرینات گروهی تیم شرکت کرد و فرشاد فرجی دویدن دور زمین را آغاز کرد و زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های خود را انجام داد تا بتواند هر چه زودتر به مرز آمادگی برسد و در تمرینات گروهی تیم شرکت کند.

فردا (سه‌شنبه) آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان برگزار خواهد شد و پس از آن بازیکنان راهی اردوی پیش از بازی با پیکان خواهند شد. پرسپولیس روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در برابر تیم پیکان در ورزشگاه آزادی به میدان می‌رود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت فشار به رسانه ها و برنامه های تلویزیونی برای جلوگیری از پخش گل مشکوک لیگ یک با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت یازدهم / حسن روشن: باید تا 34 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم متئو آلمانی برگزاری جلسه میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های لواندوفسکی را تکذیب کرد) اشاره مورینیو به لاتزیو: با وجود VAR، دیروز یک تیم با گل آفساید به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • بازیکن محبوب اوسمار به بازی بزرگ رسید
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند