Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@18:23:38 GMT

کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۱۱۴

کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه

به گزارش خبرگزاری مهر، توحید فارسی از کشف ۱۴۰ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در مراغه خبر داد و اظهار کرد: مأموران پلیس با شناسایی محلی برای استخراج ارز دیجیتال در مراغه، با دستور قضائی دستگاه‌های را کشف و جمع‌آوری کردند.

وی افزود: کارشناسان ارزش ماینرهای استخراج ارز دیجیتال کشف شده را ۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارسی اضافه کرد: در این زمینه دو نفر سودجو شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی مراغه، استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به خاطر اختلال در شبکه برق کشور ممنوع است و متخلفان به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

وی افزود: پلیس پرچمدار امنیت اقتصادی در کشور است و برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، مقابله با اخلالگران نظم و امنیت اقتصادی از اولویت‌های نیروی انتظامی است.

فارسی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه قاچاق کالا و ارز و اخلال در امنیت جامعه موضوع را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 5481032

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگاه ماینر ارز دیجیتال مراغه روز قدس 1401 راهپیمایی روز قدس روز جهانی قدس بوشهر روز قدس کرمانشاه فلسطین ویروس کرونا عید سعید فطر خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد ماه رمضان 1401 استخراج ارز دیجیتال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی و تولیدی و اینکه اشخاصی که با سو استفاده از محصولات از یکی از شرکت‌های لبنی شهر خرم‌آباد و توزیع خارج از قیمت مصوب آنها در بازار، مراتب در دستور کار مأموران این پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضائی دو نفر را دراین‌رابطه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها دستگیر که در تحقیقات انجام شده و با مواجه‌شدن با اسناد و مدارک به بزه ارتکابی معترف شدند.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبالغی که به‌صورت غیرمجاز توسط متهمان اخذ شده مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار الهی با بیان ادامه‌داشتن طرح‌های عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی استان در مبارزه با جرایم اقتصادی خاطرنشان کرد: سامانه ۰۹۶۳۰۰ پلیس امنیت اقتصادی در کلیه ساعات شبانه‌روز آماده دریافت هر گونه گزارش و اخبار شهروندان است.

کد خبر 6090442

دیگر خبرها

  • پتانسیل ایران در استخراج رمزارز از گاز فلر
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • کشف محموله لوازم خانگی قاچاق در مراغه
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • تأمین امنیت روانی جامعه در اولویت دستگاه عدلیه است
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان