Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:26:42 GMT

جریمه تیم سنگال برای لیزرهای صورت صلاح

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۱۶۱

جریمه تیم سنگال برای لیزرهای صورت صلاح

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی سنگال توانست با شکست مصر در ضربات پنالتی راهی جام جهانی شود و بار دیگر صلاح و کی‌روش را شکست دهد.

بیشتر بخوانید

محمد صلاح بهترین بازیکن سال لیگ انگلیس شد

در این مسابقه در ضربات پنالتی بیش از هر چیزی لیزر انداختن هواداران سنگال روی صورت صلاح و دیگر بازیکنان مصر جلب توجه کرد و باعث شد تا بسیاری به انتقاد از رفتار تماشاگران در این بازی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا به همین علت و به دلیل لیزر انداختن روی صورت محمد صلاح در طول بازی مصر و سنگال، فدارسیون فوتبال سنگال را با مبلغ ۱۸۰ هزار دلار جریمه کرد. سنگال در جام جهانی با تیم‌های قطر، اکوادور و هلند هم گروه است.

منبع: فارس

کد خبر: 1139062 برچسب‌ها فوتبال دنیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پس از جنجال‌های رخ داده پیرامون بازی برگزار نشده استقلال آبی پوش ملاثانی و فجرسپاسی شیراز، کمیته انضباطی حکم به برگزاری مجدد این مسابقه داد و در ادامه نیز حکمی علیه استقلال خوزستان، به عنوان بهره بردار استادیوم غدیر صادر گردید.

در واقع در این حکم اعلام شده بود که استقلال خوزستان در عدم برگزاری این مسابقه مقصر تشخیص داده شده و آبی پوشان باید جریمه سنگین 350 میلیونی نیز پرداخت کنند.

در این حکم آمده بود: رفتار باشگاه خوزستان به عنوان بهره‌بردار ورزشگاه غدیر در عدم موافقت با بازگشایی درب این ورزشگاه، از مصادیق نقض اصول اخلاقی و جوانمردی حاکم بر مسابقات فوتبال تشخیص و مستند به مواد 51 و 117 مقررات انضاطی به پرداخت مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌گردد.

این در حالی است که امید علی نجفی، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، در مصاحبه‌ها و مواضعی که این باشگاه در هفته‌های اخیر گرفته بود، بر همکاری‌های قبلی خود با استقلال آبی پوش ملاثانی تأکید کرده بود و اینکه آبی‌ها بارها با دیگر تیم این استان همکاری داشته‌اند.

در شرایطی که فولاد خوزستان میزبانی یک بازی استقلال ملاثانی را در این فصل برعهده داشت و در جام حذفی پذیرای بازی با سپاهان بود، حالا هم باشگاه استقلال خوزستان تصویری از مسابقاتی که ورزشگاه غدیر را در اختیار استقلال آبی پوش ملاثانی قرار داده، منتشر کرده و مدعی شده که حکم صادره از سوی کمیته انضباطی برای پرداخت 350 میلیون جریمه، جای بازنگری دارد.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • قیام طوفان‌الاقصی از غزه آغاز شده اما تداوم آن به صورت جهانی است
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • جریمه ۱.۹ میلیارد تومانی مشاورین املاک استان همدان
  • هشدار جهانی نسبت به وخامت اوضاع غزه
  • انتقال خون فارغ از گروه خونی ممکن می‌شود
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • باکتری روده گروه‌های خونی را حذف می‌کند/ تولید خون اهدایی جهانی
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس