Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، بر اساس آمار تجمیعی حاصل از این نظرسنجی (منتهی به هفته اول اردیبهشت)، بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری بیشترین میزان رضایت را از خدمت «صدور گواهی کسر از حقوق» (۸۵درصد)، «خدمات سفر» (۷۹درصد) و «وام ضروری» (۷۹درصد) و کمترین میزان رضایت را از خدمات مربوط به «وام پایان نامه فرزندان بازنشستگان» (۴۴درصد) و «بیمه تکمیلی» (۴۷درصد) داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به رضایتمندی کم و حدود ۴۴ درصدی بازنشستگان عزیز از تسهیلات حمایت از پایان نامه های دانشجویی فرزندان بازنشستگان (حمپاد)، با دستور مدیرعامل صندوق افزایش مبلغ و تعداد این نوع تسهیلات با هماهنگی بانک عامل در دستور کار قرار گرفت که نتایج آن بزودی اطلاع رسانی شده و فراخوان ثبت‌نام جدید منتشر می‌شود.

با توجه به رضایت ۴۷ درصدی بازنشستگان و ذینفعان صندوق در موضوع بیمه تکمیلی که در قالب «طرح پرداخت خسارت هزینه درمان» در حال اجرا است، مساله در کمیته پیگیری مطالبات بررسی شده و به نظر می رسد تنها راه‌حل برون رفت از این مساله و جلب رضایت حداکثری بازنشستگان عزیز، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری توسط دستگاه‌های اجرایی است که صندوق نیز همواره بر آن تاکید داشته است. با این وجود، صندوق بازنشستگی در سال گذشته، این مطالبه را در تمام مراحل تدوین و تصویب بودجه سال ۱۴۰۱ پیگیری کرده اما گره خوردن این امر با بحث “تامین بار مالی” باعث شد که با وجود همه پیگیری‌ها این موضوع بی‌نتیجه بماند.

براساس جدیدترین دوره نظرسنجی انجام شده در بازه زمانی «هفته اول اردیبهشت ماه» بیشترین مطالبات بازنشستگان و ذینفعان صندوق بازنشستگی کشوری به ترتیب مربوط به «استمرار سالانه متناسب‌سازی معادل ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلان هم رتبه» با ۳۱.۵ درصد، «افزایش میزان حقوق در بودجه سال ۱۴۰۱» با ۲۹.۳ درصد، «افزایش سطح پوشش تعهدات بیمه درمان تکمیلی» با ۱۱.۳درصد، «یکسان شدن حقوق تمام دستگاه های اجرایی» با ۹درصد، «استخدام فرزندان بازنشستگان» با ۸.۱درصد، «رسیدگی به مسکن بازنشستگان» با ۴.۵درصد، «اعطای کمک های رفاهی دستگاه های اجرایی به بازنشستگان همانند شاغلان» با ۳.۷درصد، «ارائه خدمات بیمه تکمیلی درمان دستگاه های اجرایی به بازنشستگان همانند شاغلان» با ۲.۳درصد و «پرداخت به موقع حقوق» با ۱.۴درصد پاسخ بوده است.

بر اساس نتایج تجمیعی حاصل از این نظرسنجی (از هفته چهارم دی ماه تا هفته اول اردیبهشت)، «استمرار سالانه متناسب‌سازی معادل ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان با شاغلان هم رتبه» (۴۱.۱درصد) و «افزایش حقوق» (۲۶.۳درصد) مهمترین مطالبات بازنشستگان کشوری و ذینفعان از دولت هستند.

همچنین درصد رضایت بازنشستگان از خدمات صندوق در «هفته اول اردیبهشت ماه» سال جاری ۶۷.۸۲ درصد و رقم تجمیعی آن در مدت «یک ماه اخیر» ۶۵.۹۳درصد است.

گفتنی است نظرسنجی تلفنی از بازنشستگان کشوری با هدف اطلاع از مطالبات آنان از دولت و صندوق و همچنین میزان رضایتمندی آنان از طرح‌ها و خدمات صندوق بازنشستگی کشوری توسط دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی این صندوق در قالب نمونه‌گیری تصادفی و به صورت هفتگی انجام می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صدور گواهی کسر از حقوق وام ضروری بازنشستگان بازنشستگان دستگاه های اجرایی هفته اول اردیبهشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان

فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن را چگونه بگیریمساده‌ترین شیوه دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

دانلود فیش حقوق بازنشستگان بانک مسکن

کارکنان و بازنشستگان بانک مسکن از طریق سامانه زیر میتوانند فیش حقوقی خود را دریافت نمایند.

این روز‌ها خدمات بانکداری الکترونیک جزو مسائلی است که بیش از هر چیز نگاه مردم را در مورد بانک‌ها به خود جلب می‌کند. در واقع، کیفیت ارائه خدمات بانکداری الکترونیک توسط بانک‌ها تبدیل به ملاکی برای انتخاب بانک مدنظر برای افتتاح حساب از سوی مردم شده است. در این بین اپلیکیشن‌های اندرویدی همراه بانک جزو راه‌های مهم ارائه خدماتی بانکی از سوی بانک به مشتریان تلقی می‌شود. بانک مسکن با اپلیکیشن همراه بانک مسکن سعی کرده تا خدمات بسیاری را به صورت آنلاین به مشتریان خود ارائه دهد و برنامه‌ای را منتشر کرده که داشتن آن برای تمامی مشتریان این بانک ضروری به حساب می‌آید.

پس از افتتاح حساب در یکی از شعب بانک مسکن، می‌توانید به خدمات همراه بانک مسکن در ۲۴ ساعت شبانه‌روز دسترسی داشته باشید و بسیاری از کار‌های بانکی خود را به صورت آنلاین انجام دهید. دسترسی به جزئیات سپرده و کارت خود از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن است. شما می‌توانید درخواست ارسال صورت حساب به ایمیل خود را نیز داشته باشید که از جمله دیگر قابلیت‌های جذاب برنامه اندرویدی همراه بانک مسکن است.

انتقال وجه یکی از آن دسته عملیات‌های پرتقاضا است که مشتریان هر بانکی به آن در طول روز نیاز پیدا می‌کنند. شما به کمک اپلیکیشن همراه بانک مسکن به راحتی می‌توانید از کارت و سپرده خود به حساب دیگران وجه انتقال دهید. در واقع انتقال وجه از روش‌های مختلف از جمله روش پرطرفدار و متداول کارت به کارت از جمله مزایای برنامه همراه بانک مسکن برای مشتریان است. شما می‌توانید به راحتی رسید انتقال وجه را نیز به فرد مدنظر ارسال نمایید.

تسهیلات از جمله دیگر خدمات این اپلیکیشن است که بدون شک برای مشتریان بانک مسکن نکته حائز اهمیتی به شمار می‌آید. شما می‌توانید اطلاعات اقساط را دریافت نمایید و در صورت لزوم برای پرداخت اقساط تسهیلات خود نیز از طریق همین اپلیکیشن اقدام نمایید. همچنین خدمات مربوط به چک هم در این برنامه تعبیه شده که با استفاده از آن می‌توانید کار‌هایی نظیر استعلام چک را انجام دهید.

پرداخت قبوض از دیگر عملیات‌های پرداخت است که مشتریان هر بانکی به آن نیاز دارند. شما می‌توانید به سادگی با استفاده از همراه بانک مسکن، از قبوض خدماتی خود استعلام بگیرید و نسبت به پرداخت‌ها نیز اقدام کنید. همچنین، برای برخی دیگر از خدمات پرداخت نظیر خرید شارژ و بسته اینترنت که اتفاقا جزو عملیات‌های پرتقاضا نیز به حساب می‌آیند، می‌توانید برطرف کردن نیاز‌های خود را برعهده اپلیکیشن همراه بانک مسکن بگذارید. درخواست‌هایی نظیر مسدود نمودن کارت یا اعلام مفقودی کارت نیز از طریق این برنامه میسر شده است. در نهایت، باید گفت که ویژگی جالب نرخ ارز نیز در این برنامه قرار گرفته است.

همراه بانک مسکن یک برنامه کاربردی و مطمئن برای مشتریان بانک مسکن است و نصب آن را به مشتریان این بانک توصیه می‌کنیم.

ویژگی‌های برنامه:

مشاهده جزئیات سپرده و درخواست گردش حساب انتقال وجه از روش‌های مختلف خرید شارژ و بسته اینترنت استعلام چک خدمات مربوط به تسهیلات tags # بازنشستگان سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • ضرورت ساماندهی شرکت‌های تابعه و مولدسازی اموال صندوق بازنشستگی مس/دغدغه‌های‌ بازنشستگان عزیز باید رفع شود
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان