Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@18:18:41 GMT

سائلام: بازی با نفت برای آینده ما مهم است

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۲۱۶

سائلام: بازی با نفت برای آینده ما مهم است

سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش بازی مهمی برابر نفت مسجد سلیمان دارد.

به گزارش ایران اکونومیست، «ارطغرول سائلام» در گفت‌وگوی قبل بازی با نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: بازی آخرمان در لیگ مقابل مس رفسنجان، برای ما حائز اهمیت بود؛ چرا که می‌خواستیم با روحیه بهتر به تعطیلات طولانی لیگ برویم و همچنین نسبت به آینده امیدوار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این بازی چند روزی استراحت کرده و سپس تمرینات را در سه دوره پیگیری کردیم؛ به طوری که کارمان را در مجموعه اختصاصی باشگاه آغاز کردیم و در ادامه در اردوی پنج روزه تهران دو بازی خوب با پیکان و گل گهر انجام دادیم و سپس، بار دیگر تمریناتمان را برای بازی با نفت مسجد سلیمان در تبریز پیگیری کردیم.

وی با بیان اینکه تیاگو فریرا در زمان تعطیلی لیگ به جمع ما اضافه شد، افزود: ما از تعطیلی لیگ به عنوان فرصتی برای هماهنگی و بهبود شرایط تیم استفاده کردیم. 

سائلام با تأکید بر اینکه افزایش فاصله امتیازی با دو تیم انتهای جدولی هدف کوتاه مدت ماست، توضیح داد: دیدار با نفت مسجد سلیمان یکی از مهمترین بازی‌های ماست که می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند تا بازی‌های باقی مانده را با خیال راحت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان مصدوم و محروم برای بازی با نفت داریم، گفت: بازیکنانی در لیست تیم حضور دارند که می‌توانند همچون بازیکنان غایب و چه بسا بهتر از آنان، وظایفشان را انجام دهند. من به توانایی بازیکنان اعتقاد کامل دارم، آنان مسئولیت‌پذیر هستند و با ارائه یک بازی لایق تراکتور، شادی را به هواداران هدیه خواهند کرد. 

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در رابطه با شرایط تیم رقیب، بیان کرد: نفت در هفته ۲۴ مسابقات، پیروزی ارزشمندی کسب کرده و انگیزه بالایی برای بازی با تراکتور دارد. این تیم نقاط ضعف و قوت دارد که با جلوگیری از نقاط قوت و استفاده از نقاط ضعف این تیم، به پیروزی می‌رسیم. امیدوارم داور بازی نیز به وظایفش را به نحو احسن انجام داده و اشتباه تأثیرگذار در نتیجه بازی نداشته باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: استانی ورزشی ، ارتوئرول سائلام ، تیم فوتبال تراکتور

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانی ورزشی ارتوئرول سائلام تیم فوتبال تراکتور نفت مسجد سلیمان بازی با نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • روشن: استقلال ستاره ندارد، دونده دارد
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • مصلح: تبریک می‌گویم به هواداران تراکتور
  • ببینید | خلاصه بازی تراکتور ۱ - ذوب آهن ۱
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه