Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-07@14:02:35 GMT

مردم مدیریت زمان سفر کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۴۶۹

مردم مدیریت زمان سفر کنند

بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در اغلب مقاطع محورهای هراز، کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت داریم و در این محورها بارش باران گزارش شده است.

‌به گزارش ایران اکونومیست، بر اساس‌ اطلاعات دوربین‌های‌نظارت تصویری و ترددشمارهای مرکز مدیریت راه‌های کشور در سطح جاده‌های کشور، در حال حاضر‌ ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال کندوان حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده های پل دزدبن و مرزن آباد داریم و تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر شمال به جنوب تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال و محور هراز

دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - شمال حدفاصل انتهای تونل شماره 12 تا انتهای مسیر، ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده مبارک آباد‌، پلور تا زیارباغ‌، آب اسک تا وانا و سه راهی چلاو تا تونل شماره یک و مسیر شمال به جنوب حدفاصل وانا تا گزنک و ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال حدفاصل گیلاوند تا دماوند نشان می‌دهد.

* ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس و محور قدیم تهران - بومهن

همچنین در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - پردیس محدوده تونل شماره یک و تونل شماره چهار، ترافیک سنگین در محور قدیم تهران - بومهن محدوده های پل بابایی و کمربندی جنوبی بومهن و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت حدفاصل منجیل تا رودبار گزارش شده است.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع آزادراه تهران - کرج

دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج حدفاصل شهرک جهان نما تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - قم محدوده عوارضی تهران نشان می‌دهد.

* باران در برخی جاده‌های 16 استان/ بارش در همه جاده‌‌های شمال

در حال حاضر در محورهای شمالی بارش باران گزارش شده است همچنین در ‌‌برخی از محورهای استان‌های کرمانشاه‌، کردستان‌، آذربایجان غربی‌، آذربایجان شرقی‌، اردبیل‌، همدان‌، زنجان‌، گیلان‌، مازندران‌، گلستان‌، سمنان‌، قم‌، مرکزی‌، اصفهان‌، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارش باران داریم.

بنابراین گزارش با توجه به بروز ترافیک سنگین در همه محورهای تهران-شمال مسافران حتما مدیریت زمان سفر را در دستور کار قرار دهند؛ ضمن آنکه با توجه به افزایش بسیار زیاد سفرها به استان‌های شمالی کشور، پیشنهاد می‌شود هموطنانی که قصد دارند در تعطیلات عید سعید فطر به سفر بروند، از نقاط گردشگری و دیگر استان‌های خوش‌آب‌‌وهوا‌ در ‌مناطق مختلف کشور هم استفاده کنند.

مسافران می‌توانند محدودیت ترافیکی جاده‌ها را در ایام تعطیلات عید سعید فطر از اینجا مشاهده کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس برچسب ها: نظارت تصویری ، مدیریت ، جاده‌های کشور ، وضعیت جاده‌ها ، ترافیک راه‌ها ، جاده‌های شمال ، هراز ، کندوان ، آزادراه تهران شمال ، جاده یروزکوه ، محور ساری ، محور چالوس ، قزوین رشت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: نظارت تصویری مدیریت جاده های کشور وضعیت جاده ها ترافیک راه ها جاده های شمال هراز کندوان آزادراه تهران شمال محور ساری محور چالوس قزوین رشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران حال حاضر ترافیک سنگین دوربین های نظارت تصویری تونل شماره جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، پلیس راهور اعلام کرد: شاهد تداوم روند بازگشت که از صبح دیروز آغاز شده بود؛ هستیم.

ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور چالوس در حدفاصل ولی آباد تا هریجان و مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیمه سنگین است.

در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک و برخی از مقاطع  محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.  در محدوده حکیم آباد آزادراه قم – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ چالوس و هراز قفل شد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد