Web Analytics Made Easy - Statcounter

دامپزشک سایت مرکز تکثیر یوز ایرانی گفت :خوشبختانه هر ۳ یوز متولدشده، ماده بوده و این اتفاق نویدبخش آینده‌ای روشن در جهت زادآوری‌های نسل بعدی و افزایش جمعیت این‌گونه ارزشمند خواهد بود.

به گزارش قدس آنلاین، بهرنگ اکرامی دامپزشک متخصص مامایی و بیماری‌های تولیدمثل، ضمن رضایتمندی از وضعیت سلامت جسمی و رفتاری یوزهای متولدشده و همچنین یوز مادر، عنوان کرد: خوشبختانه هر سه یوز متولدشده، ماده بوده و این اتفاق نویدبخش آینده‌ای روشن در جهت زادآوری‌های نسل بعدی و افزایش جمعیت این‌گونه ارزشمند خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دامپزشک این اتفاق را یک دستاورد بزرگ علمی ، مهم و مسرت‌بخش بیان کرد. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یوز ایرانی یوزپلنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول

سایت آمریکایی نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان را رقیب احتمالی اسپنسر لی در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ در آخرین مسابقه گزینشی عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت آمریکایی فلورستلینگ (flowrestling)، با بازنشر فیلم کشتی‌های علیرضا سرلک در مسابقات جهانی نروژ، او را حریف احتمالی اسپنسر لی در آخرین مسابقه گزینشی المپیک عنوان کرد.

اسپنسر لی به تازگی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا و دردو مبارزه موفق به شکست توماس گیلمان شد و دوبنده تیم ملی کشورش را از آن خود کرد. آمریکایی‌ها در دو مسابقه گزینشی قبلی در بلگراد و مکزیک (مسابقات قهرمانی جهان و گزینشی پان‌آمریکن) نتوانستند در دو وزن 57 و 65 کیلوگرم سهمیه بگیرند و حالا اسپنسر لی و زین رترفورد که در انتخابی اخیر آمریکایی‌ها در این دو وزن اول شده‌اند، در فاصله‌ای نسبتا کوتاه با انتخابی داخلی‌شان، ابتدا باید برای تیم ملی کشورشان در مسابقات گزینشی جهانی سهمیه گرفته و پس از آن راهی المپیک شوند.

تیم ملی آمریکا تاکنون در 4 وزن 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم با کایل دِیک، دیوید تیلور، کایل اسنایدر و پاریس میسون سهمیه المپیک گرفته که هر چهار نفر نیز در مسابقات جهانی 2023 بلگراد موفق به کسب سهمیه شدند. این تیم عملکرد قابل قبولی در مسابقات گزینشی قاره‌ای (گزینشی پان‌آمریکن) نداشت و با دو ملی‌پوش قبلی خود نتوانست سهمیه المپیک بگیرد.

تیم ملی ایران اما یک گام از آمریکایی‌ها پیش بوده و تا امروز در 5 وزن 65، 74، 86، 97 و 125 کیلوگرم با رحمان عموزاد، یونس امامی، حسن یزدانی، امیرعلی آذرپیرا و امیرحسین زارع سهمیه المپیک گرفته است و تنها در وزن 57 کیلوگرم در استانبول نماینده خواهد داشت.

میلاد والی‌زاده و احمد جوان دو ملی‌پوشی بودند که پیش از این در این وزن مسابقات جهانی و گزینشی آسیایی روی تشک رفته و با ناکامی و بدون کسب سهمیه، مسابقات را به پایان رساندند تا حالا نوبت به علیرضا سرلک برسد که آخرین میدان گزینشی شانس خود برای رسیدن به سهمیه امتحان کند.

سایت آمریکایی، سرلک را نایب‌قهرمان سال 2021 جهان عنوان کرده که قطعا اسپنسر لی باید بداند کار آسانی مقابلش نخواهد داشت. سرلک، این کشتی‌گیر لرستانی در نروژ ملی‌پوش وزن اول ایران شد که بعد از شکست 11 بر صفر جوزپه ویلارو از اکوادور، 7 بر 6 آریان تسیوترین از بلاروس، 7 بر 4 سلیمان آتلی دارنده مدال نقره جهان از ترکیه، در فینال 5 بر 3 مقابل توماس گیلمان دارنده مدال برنز المپیک و نقره جهان از آمریکا مغلوب و صاحب مدال نقره شد.

اسپنسر لی با شکست توماس گیلمان در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی آمریکا، به دوبنده وزن اول این تیم رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • رخ‌نمایی پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • مشاهده پلنگ ایرانی در زیستگاه‌ های لرستان
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • ثبت نخستین تصاویر از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان + فیلم
  • ثبت نخستین فیلم از پلنگ ایرانی در زیستگاه‌های لرستان
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد