Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@14:52:15 GMT

نخست وزیر انگلیس عید فطر را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۶۹۳

نخست وزیر انگلیس عید فطر را تبریک گفت

به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، نخست وزیر و شماری از مقام‌های انگلیس عید سعید فطر را به مسلمانان این کشور و سراسر جهان تبریک گفتند.

بوریس جانسون با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: عید فطر شاد و پر برکتی را برای مسلمانان بریتانیا و سراسر جهان که با دوستان، خانواده ها و همسایگان به مناسبت پایان ماه رمضان گرد هم می آیند، آرزو می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه نوشت: عید شما مبارک.

دفتر بوریس جانسون هم با صدور بیانیه‌ای جداگانه‌ای عید فطر را به مسلمانان این کشور و سراسر جهان تبریک گفت.

همچنین لیز تراس وزیر امور خارجه انگلیس در توئیتر خود نوشت: برای مسلمانان سراسر بریتانیا و جهان که گرد هم جمع می‌شوند تا عید فطر را جشن بگیرند بهترین آرزوها را دارم.

رهبران سایر احزاب سیاسی هم پایان ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را به مسلمانان تبریک گفتند.

« کی‌یر استارمر» رهبر دومین حزب اصلی انگلیس با انتشار پیام ویدیویی در توئیتر گفت که اسلام درس مراقبت از یکدیگر و تلاش برای اجرای عدالت و برابری را به ما آموزش می‌دهد. وی مدعی شد که این ها ارزش‌های حزب کارگر نیز بشمار می‌روند.

وی با بیان اینکه پیروان دین اسلام سهم به‌سزایی در جامعه انگلیس ایفا می‌کنند افزود: در حالی که مسلمانان سراسر جهان در عید فطر با عزیزان خود جمع می شوند، حزب کارگر برای شما آرزوی خوشبختی می کند.

بسیاری از مساجد و مراکز شیعیان در انگلیس فردا (سه‌شنبه) را عید فطر اعلام کرده‌اند.

مرکز اسلامی انگلیس دیروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مطابق اعلام ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری دام ظله العالی، هلال ماه شوال در غروب روز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت رؤیت نشد، بنابراین دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ مطابق با ۳۰ رمضان المبارک ۱۴۴۳ و سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت یکم شوال ۱۴۴۳ خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر دعای روز سی ام رمضان روز معلم نخست وزیر بوریس جانسون ماه رمضان کفاره روزه فطریه نادر طالب زاده عید فطر دعای روز سی ام رمضان روز معلم سراسر جهان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد

ایتنا - موسسه پژوهشی «پوتسدام» در گزارش تازه خود می‌گوید تغییرات آب و هوایی تا سال ۲۰۵۰ میلادی میانگین درآمد مردم در سراسر جهان را حدود یک پنجم کاهش خواهد داد.
این یافته‌ها هشدار می‌دهد تغییرات آب و هوایی در بسیاری از نقاط جهان دگرگونی شدیدی ایجاد می‌کند و ۳۸ هزار میلیارد دلار در سال هزینه به‌بار می‌آورد.

ماکسیمیلیان کوتز، یکی از پژوهشگران این گزارش، به صدای آمریکا گفت که گزینه‌های بسیار محدودی در سطح جهانی برای کاهش پیامدهای تغییرات آب و هوایی وجود دارد.

او اظهار داشت که یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد «طی ۲۵ تا ۳۰ سال آینده، پیامدهای اقتصادی، صرف‌نظر از میزان انتشار بالا یا پایین گازهای گلخانه‌ای، ثابت می‌ماند.»

کوتز تاکید کرد تغییرات آب و هوایی، به‌ویژه در دمای بالاتر، بر بهره‌وری کارگران تاثیر می‌گذارد.

در این پژوهش، داده‌های اقلیمی و اقتصادی ۴۰ سال گذشته از بیش از ۱۶۰۰ منطقه در سراسر جهان بررسی و از نتایج آن برای ارزیابی پیامد‌های آینده استفاده شده است.

گزارش پوتسدام از نتایج این بررسی نشان می‌دهد کشورهایی که کمترین مسئولیت را در انتشار گازهای گلخانه‌ای جهانی دارند، احتمالا بیشترین آسیب را خواهند دید.

دولت جو بایدن رئیس جمهوری ایالات متحده، دسامبر گذشته با ارائه طرحی جدید، شرکت‌های نفت و گاز را برای نخستین بار ملزم به پرداخت جریمه برای انتشار گاز متان کرد.

کنفرانس اقلیمی اخیر سازمان ملل متحد در دبی نیز ۵۰ شرکت بزرگ نفتی در سراسر جهان را متعهد کرد که تا سال ۲۰۳۰ میلادی انتشار گاز متان را نزدیک به صفر برسانند.

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • وزیر کشور: پیدا شدن دختر ایران زمین را تبریک می‌گویم
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم