Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@23:12:42 GMT

محبی: سال کشتی‌ را خوب شروع‌ کرده‌ام

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۷۳۱

محبی: سال کشتی‌ را خوب شروع‌ کرده‌ام

قهرمان سنگین وزن کشتی آسیا تاکید کرد که از نداشتن مدال جهانی ناراحت است، اما با توجه به اینکه امسال را خوب شروع کرده، امیدوار است به هدفش برسد.

یدالله محبی در خصوص حضورش در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقه خوبی بود، خوب تمرین کرده بودیم. البته پروازش طولانی شد و اختلاف ساعت اذیت‌مان کرد. طول کشید تا بدنم عادت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه فدراسیون زودتر برای‌مان بلیت گرفته بود تا به شرایط عادت کنیم، اتفاق خوبی بود و تقریباً ۵ روز زودتر به اولانباتور رفتیم.

وی با اشاره به کسب سومین مدال طلای خود در آسیا تصریح کرد: من دو دوره در این رقابت‌ها شرکت کرده بودم و این سومین دوره بود که طلا گرفتم. به نظرم سطح مسابقات امسال نسبتاً بالا بود. از همه مهم‌تر اینکه کادرفنی تیم ملی به بچه‌هایی اعتماد کرده بود که در مسابقات کشوری اول شده بودند و این باعث شد اتفاق جدیدی در کشتی رقم بخورد و درنهایت هم نتیجه خوبی کسب شد.

محبی در مورد اینکه چرا کشتی فینال را محتاطانه پیش برد، گفت: سه تا کشتی گرفتم، دو حریفم را با اختلاف ۱۰ امتیاز بردم. فینال را هم می‌توانستم با اختلاف ببرم، اما خودم حساسش کردم. یک جا باید خاک می‌شد که اگر این اتفاق می‌افتاد، با امتیاز بالا شکستش می‌دادم.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی که سابقه دو بار حضور در مسابقات جهانی را داشته و هنوز به مدال جهانی نرسیده‌است، خاطرنشان کرد: سال ۲۰۱۹ که معلوم نبود بروم و در آستانه اعزام این اتفاق افتاد، اما سال ۲۰۱۷ باید مدالم را می‌گرفتم. امیدوارم امسال بتوانم جبران گذشته را کنم. خودم واقعا دوست دارم که اتفاق بیفتد و ملی‌پوش شده و به مدال جهانی برسم. من با تمام وجودم کشتی را دوست دارم و تا زمانی هم که به خواسته‌ام نرسم، اذیت می‌شوم. امسال خدا را شکر از اولش برایم خوب شروع شد؛ ابتدای سال کشتی را می‌گویم که بعد از جهانی نروژ بود. ابتدا در ارتش‌های جهان اول شدم، در لیگ هم کشتی‌های خوبی گرفتم، قهرمان کشور شدم و حالا قهرمان آسیا شده‌ام. امیدوارم بعد از این هم خوب باشد.

محبی در پایان در مورد مبارزه انتخابی با امیرحسین زارع طبق چرخه انتخابی تیم ملی گفت: زارع ظاهراً به یک جام بین‌المللی می‌رود و در جام تختی هم کشتی نمی‌گیرد. من هم با طلای آسیا از شرکت در جام تختی معاف شده‌ام. فکر می‌کنم من و زارع و نفر اول جام تختی باید در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی با هم مبارزه کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: یدالله محبی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند

در ادامه مسابقات ووشو انتخابی جام جهانی نمایندگان ایران موفق به کسب دو طلا و یک نقره دیگر شدند.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

روز گذشته نیز مصطفی حسن‌زاده و شاهین بنی‌طالبی مدال‌های طلا و نقره فرم نن گوئن در رقابت‌های ووشو انتخابی جام جهانی را به خود اختصاص داده بودند.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • میرزازاده: مسئولان به آرامش کشتی در المپیک کمک کنند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • انتخابی جام جهانی| زهرا کیانی باز هم طلا گرفت