Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@18:08:38 GMT

عرضه شماره‌های رند همراه اول به مناسبت عید فطر

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۱۷۷۷

عرضه شماره‌های رند همراه اول به مناسبت عید فطر

دور جدید عرضه شماره‌های رند همراه اول به‌مناسبت عید سعید فطر آغاز شد و به مدت ۱۰ روز بر روی سامانه برگزاری مزایده آنلاین قرار گرفت.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دور جدید واگذاری شماره های رند همراه اول مربوط به بهار ۱۴۰۱ از امروز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شد و بر روی سامانه مزایده شماره های رند نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اصول و ساختار ارزشی اپراتور اول تلفن همراه که مبین ارائه و انجام خدماتی آسان و در دسترس برای عموم متقاضیان شماره های رند است، واگذاری و اشتراک شماره های رند همراه اول از طریق برگزاری مزایده برای عموم متقاضیان و به صورت اینترنتی به آدرس rond.mci.ir صورت می پذیرد.

متقاضیان شرکت در مزایده شماره های رند همراه اول، باید ضمن تأیید شرایط و ضوابط مربوط به شرکت در مزایده و همچنین ورود اطلاعات خواسته شده به شکل صحیح و شناسنامه ای در سامانه مذکور، نسبت به واریز آنلاین رقم ودیعه که معادل ۲۰ درصد مبلغ پایه شماره تلفن همراه مدنظرشان است، اقدام کنند.

برقراری اعتبار زمانی هر مزایده نیز منوط به دو شرط است که لزوماً هر دو باید برقرار باشد تا مزایده به اتمام برسد.

شرط نخست آنکه «زمان قانونی» مزایده به اتمام برسد که این زمان برای هر مزایده متغیر است و در زمان شروع مزایده اعلام می شود.

دیگری هم اینکه از آخرین پیشنهاد قیمت بر روی یک شماره، باید ۸ ساعت گذشته باشد؛ در صورت اعلام پیشنهاد جدید قبل از اتمام مدت زمان مزایده، مدت زمان مزایده برای یک دوره ۸ ساعته دیگر تمدید می شود.

 

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایران اکونومیست مسئولیتی درباره آن ندارد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: همراه اول ، اداره کل ارتباطات ، شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: همراه اول اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران شماره های رند همراه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۱۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل رئیس قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و 366 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود. علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس، پارکینگ شهرداری فین، پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه 1403 از ساعت 8:30 تا 12 با مراجعه به این پارکینگ‌ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند. در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم قطعی قضایی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • آغاز مزایده فروش ۱۳۰۰ دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در هرمزگان
  • بسته‌های مکالمه پرتخفیف همراه اول به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • ۲۸۹ محدوده معدنی استان آذربایجان غربی از طریق مزایده واگذار می‌شود
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • واگذاری ۲۸۹ محدوده معدنی در آذربایجان غربی
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان غربی
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی