Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@13:23:47 GMT

از چه طریقی یک وکیل خانواده خوب را پیدا کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۲۰۳۲

از چه طریقی یک وکیل خانواده خوب را پیدا کنیم؟

حتما خیلی از شما در زندگی درگیر کار‌های حقوقی شدید و متوجه شده اید که به تنهایی نمی‌توانید از عهده‌ی مسائل پیچیده‌ حقوقی بربیایید و به یک شخص متخصص و با تجربه در این حوزه نیازمنید تا در کار خود موفق شوید.

یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر فردی در برخورد با مشکلات حقوقی یا خانوادگی، پیدا کردن یک وکیل مورد اعتماد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقت کنید که این انتخاب بسیار زیاد مهم می باشد؛ چون یک وکیل قادر هست تا به طور کامل مسیر پروندتان را تغییر بدهد. با این شرایط اگ شما وکیل با تجربه و خبره در این زمینه انتخاب نکنید، احتمال اینکه خسارات جبران ناپذیری برایتان به همراه داشته باشد زیاد است. خب شاید الان سوال کنید که چگونه می توانم یک وکیل خانواده خوب پیدا کنم؟ با ما همراه باشید تا ابتدا مشخصات یک وکیل خوب را بدانیم سپس به راهنمایی شما بپردازیم.

وکیل خانواده باید این ویژگی ها را داشته باشد تا انتخاب شود!

1-در بعضی از امور تجربه نکته ای است که شاید با هزار سال درس خواندن هم بدست نیاید! وقتی به دنبال وکیل خانواده هستید حتما دقت کنید که این فرد روی پرونده های متعدد و موفقی کار کرده باشد. چون احتمال اینکه بتواند پرونده شما را در مسیر درست جریان بیاندازد نیز زیاد است.

2-وکیل خانواده خوب فردی است که بتواند در مورد مشکلی که دارید برایتان یک ذهنیت ایجاد کند. یعنی چه؟ با یک مثال بهتر متوجه شوید. زن و شوهری را فرض کنید که برای طلاق پیش وکیل رفتند. وکیل ممکن است حرف هایی از این قبیل که برای طلاق عجله نکنید را به او بگوید و فرد عصبانی از این سخن ناخوشاند از عواقب حرف بی خبر باشد. در این جا وکیل با سنجش تمامی امور این کار را صلاح می داند. چرا؟ چون ممکن است با مسئولیت اعمال شرط تصنیف اموال مواجه شود. پس باید وکیلتان همه جوانب را برای شما شرح دهد.

3-همیشه به یاد داشته باشید که قبل از جدی و بدتر شدن اوضاع به سراغ وکیل بروید. برخی از افراد زمانی که همه زورشان را زدند و کاری از دستشان برنیامد به سراغ وکیل می روند که این کار بسیار اشتباهی است. وکیل قادر است راه درست را به شما نشان دهد  مطمئنا در هر کاری اگر درست قدم بردارید موفق می شوید.

4- وکیل خانواده باید راستگو باشد. برخلاف چیزی که مردم عامه فکر می کنند وکیل طلاق توافقی باید صادق و راستگو باشد. به قول علما « راه نجات در صداقت است». پس مطمئن باشید که اگر ازابتدا راستگویی در کار باشد شما قطعا به هدفتان می رسید.

5- فردی را انتخاب کنید که دارای روابط عمومی قوی است. چون این دسته از وکیلان می توانند با ارتباط سریع موفقیت بیشتری را برای شما رقم بزنند. از طرفی وکیل خانواده ای که ارتباطات قوی دارد، می تواند به شبکه ای از دوستان و همکاران خود دسترسی داشته باشد و با مشورت کسب نظر تخصصی آن ها، کار شما را بهتر پیش ببرد.

6-وفاداری و امانت داری را می توان مهم ترین ویژگی یک وکیل خانواده خوب دانست. چون وکیل باید از تمامی جریانات خبر داشته باشد که بتواند کمک کند. اما اگر وی آدم امانت داری نباشد و اسرار شما را فاش کند می تواند دردسر زیادی برایتان ایجاد شود که خسارات وارده از آن جبران پذیر نیست.

برای کسب اطلاعات درباره طلاق توافقی فوری رو لینک فوق کلیک کنید.

در چه مواردی به وکیل خانواده خوب نیاز داریم؟

بعد از این صحبت ها شاید سوال کنید که چه زمانی و در چه شرایطی ما به وکیل خانواده نیازمند می شویم؟

برخی از این موارد را برای شما بازگو می کنیم:

مشاوره خانواده: به طور مثال زمانی که می خواهید عقد نکاح را اجرا کنید، قبل از این مراسم به وکیل خانواده حتما رجوع کنید. یادتان نرود که «پیشگیری بهتر از درمان» است. شاید شما نسبت به حق و حقوقی بی اطلاع باشید و یک وکیل خوب بتواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

مهریه: گرفتن مهریه یکی از کارهای قانونی و شرعی زنان است و برای گرفتن آن حتما نیاز به طلاق ندارید. شما می توانید با یک جلسه مشاوره با وکیل خانواده نسبت به تمامی راهکارهای گرفتن آن آگاه شوید و از راه قانونی و اصولی اقدام کنید.

طلاق: این روزها شاید طلاق جوانان هستیم که خب اصلا خوشایند نیست. طلاق علاوه می تواند خسارات جبران ناپذیری بر زندگی شما بگذارد پس چه بسا بهتر است که این روند هرچه سریع تر و آسان تر پیش برود. یک وکیل خانواده خوب این شرایط را درک کرده و مسیر را برای انجام پرونده شما صاف می کند.

نفقه: زنان در اسلام حقوق زیادی دارند و یکی دیگر از این حقوق نفقه است. همه مردان وظیفه دارند تا به همسرشان نفقه پرداخت کنند که اگر خدایی نکرده این اتفاق نیفتد زن این اجازه را دارد تا از طریق قانون با کمک یک وکیل در دادگاه پیگیر حقش باشد.

حضانت: دردناک ترین قسمت طلاق جدا شدن فرزندان از خانواده است که طولانی شدن کارهای حضانت فرزند می تواند تاثیرات بدی بر زندگی کودک بگذارد. پس بهتر است که شما در این شرایط با یک وکیل خبره، ماهر و دلسوز مشورت کنید تا ایشان هرچه سریع تر این روند را برای شما طی کند.

برای ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر همین الان با وکیل آنلاین طلاق ارتباط بگیرید.

انتخاب بهترین وکیل خانواده

با این توضیحاتی که در بالا داده شد شما با ویژگی های یک وکیل مناسب آشنا شدید و دانستید که هنگام انتخاب باید به چه چیزهایی دقت کنید. اما حالا سوالی که پیش می آید این است که از کجا یک وکیل با این مشخصات می توانیم پیدا کنیم؟ آیا وکیل خانواده خوب با ویژگی های برتر وجود دارد؟ باید بگویم که موسسه تهران طلاق با داشتن خبره ترین و مورد اعتمادترین وکیل ها آماده خدمت گذاری به تمامی دوستانی است که نیازمند کمک هستند. این موسسه با داشتن بیشترین سابقه در زمینه مسائل خانوادگی( ماننده طلاق، حضانت فرزند، مهریه، نفقه، مشاوره قبل از عقدو..)اگر دوست داشتید بهترین سایت های هر حوزه را بشناسید مخصوصا سایت های حقوقی سایت کی خوبه بهترین انتخابه. می تواند شما را یاری کند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا در طی یک جلسه مشاوره مسائل و مشکلاتی که دارید بررسی شود تا بتوانید در مسیر درست قدم برداشت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: برای شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟

مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز گفت: بیشتر آمار طلاق‌های این استان مربوط به البرز نیست و از شهرهای مجاور طلاق خود را البرز ثبت می‌کنند. - اخبار استانها -

محمدجواد کاظمینی مدیرکل امور اجتماعی البرز در حاشیه اختتامیه طرح تربیت خبرنگار محله، با عنوان طرح "رسا محله" در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار داشت: نظرآباد بیش‌ترین آمار ثبت طلاق را دارد در صورتی که کم‌ترین بومی نظر‌آباد در‌خواست طلاق می‌دهند.

مدیرکل اجتماعی البرز اذعان داشت: علت ثبت طلاق بالا در نظرآباد نرخ پایین هزینه‌های‌ دفتر ثبت طلاق به خصوص شهر کرج است ‌که از شهرهای مجاور برای ثبت طلاق به آنجا مراجعه می‌کنند.

این مقام مسئول در خصوص کاهش طلاق در استان افزود: تا سال گذشته 3.5 درصد کاهش طلاق در استان شاهد بودیم که این قابل قبول نیست و باید تلاش بیشتری شود که یکی از آنها تقویت مراکز پیشگیری و همچنین راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج می باشد.

کاظمینی در ادامه افزود: در دل ازدواج مسکن، اشتغال، اقتصاد و مسائل فرهنگی هم هست که با راه اندازی قرارگاه جوانان و ازدواج آن را پوشش خواهیم داد.

15 درصد آسیب های اجتماعی کشور در البرز رخ می‌دهد استانداری البرز: کودک کار خیابانی ایرانی نداریم

محمد جواد کاظمینی همچنین اظهار داشت: بالاترین علت طلاق در استان البرز مهاجرپذیری بالاست که این امر باعث اختلاف سلیقه، فرهنگی و تفکرات مردم می باشد که کاملا در وجودشان مخفی است و در زندگی مشترک مشخص می شود.

مدیرکل اجتماعی البرز در ادامه گفت: شاخص های ازدواج باید در دوران دبیرستان به آن پرداخته شود و به جرات می‌توان گفت ما در حوزه کاهش طلاق کاری نکردیم و باید به کوشیم این معضل اجتماعی کمرنگ تر شود.

کاظمینی در پایان اظهار کرد: از ثبت احوال مطالبه‌ای در این خصوص داشتیم که قرار شد سامانه ای تدارک دیده شود تا برای استفاده از برخی خدمات باید شخص اثبات کند که در آن محل سکونت دارد و بزودی این سامانه راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • جرم معلم بلاگرها چیست؟ + فیلم
  • چرا نرخ طلاق در استان البرز بالاست؟
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق