Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره توپچی‌ها اعتقاد دارد سالیبا در لندن هرگز آن توجهی که لایقش بود را دریافت نکرده است. 

تیری آنری احساس می‌کند میکل آرتتا به طور کل ویلیام سالیبا را نادیده گرفته است. 

طرفداری | به گزارش Sportskeeda، آرسنال در سال ۲۰۱۹ و در زمان حضور اونای امری در آن باشگاه، سالیبا را در ازای انتقالی که ارزش آن ۲۷ میلیون پوند گزارش شد، از سن اتین به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این بازیکن در این مدت بارها به تیم‌هایی در لیگ فرانسه قرض داده شده است. آنری در گفتگو با Amazon Prime بی اعتمادی توپچی‌ها به سالیبا را یک اشتباه خوانده است. 

آن‌ها حتی به او اجازه ندادند تا مرتکب اشتباه شود. او قبل از این که خطایی داشته باشد، از تیم رفت. حتی این اجازه را پیدا نکرد که سر جایگاهش بجنگد. ویلیام در اینجا (مارسی) خارق العاده کار کرده است. او مزد تلاشش را با دعوت شدن به تیم ملی گرفت. حالا به آرسنال تعلق دارد ولی نمی‌دانم سرنوشتش چه خواهد شد. چیزی که من می‌دانم این است که می‌توانست جزو نفرات آرسنال باشد. من، میکل آرتتا نیستم ولی می‌دانم شرایط برایش سخت بوده است. در هر صورت ویلیام واکنش خوبی نشان داده است و این چیزی است که از همه بیشتر اهمیت دارد. 

اخبار داغ 

رکنا برگشت فشار به رسانه ها و برنامه های تلویزیونی برای جلوگیری از پخش گل مشکوک لیگ یک با برگزیدگان تاریخ فوتبال ایران؛ قسمت یازدهم / حسن روشن: باید تا 34 سالگی برای تیم ملی بازی می کردم متئو آلمانی برگزاری جلسه میان سران بارسلونا و مدیربرنامه های لواندوفسکی را تکذیب کرد) اشاره مورینیو به لاتزیو: با وجود VAR، دیروز یک تیم با گل آفساید به پیروزی رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه آی ۲۴، دولت آمریکا از برنامه خود برای تحریم یگان از ارتش رژیم صهیونیستی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر در کرانه باختری شده، عقب نشینی کرد.

شبکه ای‌بی‌سی نیوزروز جمعه گزارش داد که آمریکا تحریم‌هایی را علیه واحدهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی که متهم به «نقض فاحش حقوق بشر» علیه فلسطینیان در کرانه باختری است، اعمال نخواهد کرد.

این رسانه به استناد یک یادداشتی دولتی نوشت که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به «مایک جانسون» رئیس مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرده که واشنگتن تحویل کمکی به این واحد نظامی ارتش اسرائیل را به تعویق نخواهد انداخت و اسرائیل می تواند تمام مبلغ اختصاص داده شده توسط کنگره را دریافت کند.

ای بی سی نیوز گزارش داد که مقامات آمریکا استدلال می کنند که روند بررسی نقض حقوق بشر درباره این یگان نظامی منصفانه بوده است.

این در حالی است که بر اساس یک اقدام فدرال موسوم به قانون لیهی، ارتش آمریکا موظف است از ارائه تسلیحات، آموزش و سایر کمک‌های نظامی به هر واحد نظامی خارجی که مرتکب نقض فاحش حقوق بشر می‌شود، خودداری کند.

کد خبر 6089105

دیگر خبرها

  • با این لگد قلب آرسنالی‌ها ایستاد! (عکس)‏
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • گل کریستین رومرو به آرسنال روی اشتباه مهلک دروازه‌بان (تاتنهام 1-3 آرسنال)
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • آمریکا: اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • عقب نشینی آمریکا از تحریم یگان نظامی رژیم صهیونیستی
  • شوخی کرگر و آنری با کیت عبدو در مورد امکان حضور منچستریونایتد در لیگ کنفرانس اروپا / فیلم
  • بردلی بارکولا: می‌دانستم که آرائوخو مرتکب اشتباه می‌شود