Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:06:33 GMT

گردانهای عزالدین مسئولیت عملیات «ارئیل» را بر عهده گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۲۳۶۰

گردانهای عزالدین مسئولیت عملیات «ارئیل» را بر عهده گرفت

گردانهای شهید «عزالدین القسام» تأکید کرد که عملیات استشهادی در ارئیل توسط نیروهای این گروه صورت گرفته است.

به گزارش مشرق، گردانهای شهید «عزالدین القسام» شامگاه امروز دوشنبه بیانیه‌ای را درباره عملیات «ارئیل» علیه صهیونیستها منتشر کرد.

خبرگزاری سما ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، گردانهای القسام که شاخه نظامی جنبش حماس است، مسئولیت عملیات قهرمانانه ارئیل را که شامگاه جمعه گذشته انجام شد، بر عهده می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه فلسطینی تأکید کرد که این عملیات، پاسخی به تجاوز وحشیانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی و نمازگزاران است و رژیم صهیونیستی نیز عواقب آن را در نظر نگرفت.

گردانهای عزالدین القسام تصریح کرد که به این عملیات مجاهدان خود افتخار می‌کند؛ مجاهدانی که در کنار سایر نیروهای مقاومت فلسطین در سراسر اراضی اشغالی این کشور به مبارزه مشغول هستند.

در این بیانیه تأکید شد که عملیات مذکور، آخرین عملیات از این دست نخواهد بود.

در همین ارتباط، «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد شنبه گفت که عملیات شهرک ارئیل، تاکید می‌کند که انقلاب در تمام کرانه باختری شعله‌ور شده است.

وی افزود: «عملیات ارئیل تاکید می‌کند که تدابیر اشغالگران در برابر اصرار جوانان فلسطینی برای مقابله در حال فروپاشی است».

ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد روز شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی ارئیل در شمال کرانه باختری خبر داد. در این تیراندازی یک نگهبان امنیتی شهرک ارئیل با شلیک دو فلسطینی مسلح کشته شد.

نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از این حادثه اقدام به بستن ورودی منطقه سلفیت کردند.

مدیر دفتر شبکه المیادین در فلسطین اشغالی نیز گفت که شهرک ارئیل به شدت تحت حفاظت قرار داشته و شلیک به نیروی امنیتی این شهرک از فاصله صفر بوده است.

وی افزود که انتخاب این شهرک صهیونیستی در کرانه باختری برای اجرای عملیات، به چالش کشیدن بزرگ برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی به شمار می‌آید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین ماه رمضان قیمت رژیم صهیونیستی عزالدین القسام صهیونیست شهرک صهیونیستی جنبش حماس خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم

منابع خبری از شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در جریان درگیری‌های شدید امروز مبارزان فلسطینی با نیروهای اشغالگر صهیونیستی در دیرالغصون واقع در شمال طولکرم در کرانه‌باختری پنج مبارز فلسطینی به شهادت رسیدند.

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، این  مبارزان فلسطینی تامر رأفت عبدالرحمن فقها (۳۲ساله)، علا ادیب شریتح (۴۵ساله)، اسال بشیر بدران (۴۲ساله)، عدنان تیسیر سماره (۴۰ساله) و یک شهید مجهول الهویه هستند.

منابع فلسطینی همچنین گزارش دادند که این مبارزان فلسطینی وابسته به گردان‌های القسام هستند.

منابع نزدیک به گردان های القسام با انتشار تصاویر چهار شهیداعلام کردند که آن‌ها قسامی هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت ۵ مبارز فلسطینی در طولکرم
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • یورش گسترده اسرائیل به طولکرم و درگیری با مقاومت فلسطین
  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • اژه‌ای: حکومت وظایف و مسئولیت‌هایی را در قبال کارگران بر عهده دارد
  • حمله راکتی مقاومت به «نتساریم»/ برگزاری جلسه کابینه جنگ طی ساعات آتی
  • نگهداری تَک پلاک جرم است | مسئولیت ارتکاب جرم با پلاک مفقودی بر عهده کیست؟ | مالک خودرو ۲۴ ساعت مهلت اعلام مفقودی دارد