Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه شهر خودرو گفت: سازمان لیگ باید برای تعویق دیدار با صنعت نفت آبادان پاسخگو باشد و خسارت بدهد و بازی ما با استقلال هم باید به تعویق بیفتد.

به گزارش ایران اکونومیست، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان برای برگزاری دیدار خود مقابل شهرخودرو مشهد قعرنشین لیگ بیست و یکم، عصر امروز در فرودگاه حاضر و به دنبال عزیمت به مشهد مقدس بود که به دلیل شرایط جوی بد آبادان، پرواز شاگردان علیرضا منصوریان لغو شد و با توجه به شرایط جوی به نظر می‌رسد طلایی‌پوشان امشب نتوانند عازم مشهد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر میهمان شهرخودرو مشهد است. این دیدار با اعلام سازمان لیگ قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.

اسماعیل حیدرپور دوشنبه شب در گفت وگویی تلویزیونی، اظهار داشت: در این فوتبال اتفاقات عجیب و غریبی می‌افتد و نمی‌دانیم تکلیف ما چیست. لیگ برتر خوبی نداریم. امروز سهیل مهدی با ما تماس گرفت که بازی با صنعت نفت فردا (سه‌شنبه) لغو شده است و ایرادی ندارد که این دیدار یک روز به تعویق بیفتد.

وی افزود: در این فوتبال تنها استرس و بی‌برنامگی وجود دارد و همه برنامه‌های بهم ریخته است. تیم ما باید خسته با این شرایط برابر استقلال هم بازی کند و بعد که برابر استقلال ببازیم دوباره برای ما حاشیه‌سازی می‌کنند و ما را متهم به تبانی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه شهرخودرو عنوان کرد: برنامه‌ریزی کرده بودیم که سه‌شنبه بعد از دیدار با صنعت نفت به تهران بیایبم تا خود مهیای دیدار با استقلال کنیم. الان یکی از مشکلات خوزستان درگیری با گرد و غبار است. مگر می‌شود یک فدراسیون نداند که این شهر چنین مشکلاتی دارد تا براساس آن برنامه‌ریزی کند.

وی اضافه کرد: سهیل مهدی فرد زحمت‌کشی است اما گاهی غیرمنطقی حرف می‌زند و طرفدار تیم‌های بزرگ است. فدراسیون باید تکلیف ما را مشخص کند. چه کسی باید خسارت ما را در این شرایط بپردازد و اگر این روند باشد دیدار با استقلال هم باید به تعویق بیفتد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: باشگاه استقلال ، شهر خودرو مشهد ، سهیل مهدی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باشگاه استقلال شهر خودرو مشهد سهیل مهدی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • جواد نکونام: با مالک جدید باشگاه به آینده امیدواریم
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس: تصمیم ما برای حمایت از استقلال جدی است