Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال مس و فجر پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت: از مجموعه باشگاه تشکر می‌کنم که هواداران را پس از دو سال در ورزشگاه خواهیم دید. فردا بازی سختی داریم و برای خود من 6 بازی باقیمانده تا پایان فصل مهم است که بتوانیم فلسفه و ایده‌های اول فصل‌مان را فارغ از نتیجه دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: خیلی خوشحالم هدایت فجر را همکار ما یعنی مجتبی سرآسیایی برعهده گرفته است که هم محترم است و هم عزیز است. سرآسیاب دوست خوب من است و برای فجر و او در ادامه مسیر باقیمانده آرزوی توفیق دارم.    سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد حضور تماشاگران در ورزشگاه یادآور شد:  از 7 بازی باقیمانده تا پایان فصل لیگ دسته اول که به لیگ برتر صعود کردیم تماشاگران‌مان را نداشتیم. متاسفانه یکی از حیرت‌های من عدم حضور تماشاگران مس در جشن صعود به لیگ برتر و قهرمانی این تیم در لیگ دسته اول بود. سال گذشته مس در اولین سال حضورش در لیست برتر هشتم شد و امسال هم در نیمه بالای جدول قرار دارد و دوست داریم در این شرایط هواداران‌مان را داشته باشیم.    ربیعی در خصوص حمایت مسئولان از مس و حضورشان در تمرین این تیم تصریح کرد: حضور چنین افرادی در انگیزه و انرژی کلیه عوامل باشگاه تاثیرگذار است و از آنها تشکر می‌کنم. این تیم برای بزرگواران و مردم شهر است. به عنوان شهروند افتخاری رفسنجان حمایت آنها را در 25 روز گذشته شاهد بودم.   وی درباره محروم و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: شاهین توکلی را به دلیل 4 اخطاره بودن و یونس اکبری و مهدی ترکمان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.   همچنین مجتبی سرآسیایی درباره دیدار شاگردانش مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: درک خوبی از شرایط خود و تحلیل خوبی از شرایط مس داریم. حریف ما تیمی با پتانسیل فنی بالاست و بازیکنان بسیار باکیفیتی در اختیار دارد. ربیعی مربی و دوست بسیار خوب من است و افتخار داشتم یک فصل کنار او بودم. وی با بیان اینکه چیزهای زیادی از سرمربی مس آموخته است، تصریح کرد: مس مجموعه بسیار خوب و توانایی است. بازیکنان ما درک کاملاً مناسبی نسبت به شرایط بازی دارند و آماده این دیدار مهم و حساس هستیم. جای اشتباه نداریم و با تمام وجود برای مردم شیراز و حفظ سهمیه شهر در لیگ برتر می‌جنگیم.   سرمربی فجر سپاسی شیراز با اشاره به بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها گفت: هواداران هر چقدر که بتوانند، کنار ما خواهند بود و انرژی بسیار خوبی با خود می‌آورند‌. خیلی دوست داریم که با تماشاگر بازی می‌کنیم و این موضوع اتفاق بسیار خوبی برای فوتبال ایران خواهد بود. ان‌شاءالله دو تیم سلامت باشند و با ارائه بازی باکیفیت و با تمرکز کامل، سه امتیاز بازی را بگیریم.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

این بازیگر زهره حمیدی اظهار کرد که حالش خوب است و این روز‌ها همچنان تحت درمان است.

حمیدی درباره بیماری‌اش توضیح داد: مدتی است به بیماری سرطان پانکراس مبتلا شده‌ام که یکی از سخت‌ترین بیماری‌های سرطانی است و تحت درمان هستم. به تازگی شیمی درمانی‌هایم به پایان رسیده و منتظرم تا اندازه پانکراس کوچکتر شود تا بتوانند پزشکان مرا جراحی کنند، چون فعلاً انجام عمل خطرناک است. با دعای مردم مطمئنم که حالم خوب می‌شود. راستش فکر نمی‌کردم مردم عزیز انقدر مرا دوست داشته باشند. خدا را شکر می‌کنم که نسبت به گذشته حالم بهتر است. خیالتان راحت.

این بازیگر در پایان یادآور شد: ویدیویی که به تازگی شامگاه سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت از من روی تخت بیمارستان بازنشر شده مربوط به سه ماه گذشته بود که کمی حالم خوب نبود، اما خدا را شکر الان خیلی بهترم و حتی برای ضبط یک برنامه تلویزیونی در شبکه نسیم دیروز در استودیو حاضر شدم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان
  • واکنش نکیسا به تبانی: دم از دین‌داری نزنید
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!