Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@15:31:09 GMT

پلیس کنگره آمریکا با کمبود نیرو مواجه است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۲۸۵۱

پلیس کنگره آمریکا با کمبود نیرو مواجه است

گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس کنگره آمریکا با وجود افزایش چند میلیارد دلاری بودجه خود اکنون با کمبود کارکنان مواجه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسپوتنیک، آژانس مجری قانون فدرال که وظیفه حفاظت از نمایندگان کنگره آمریکا در منطقه کلمبیای واشنگتن دی سی را بر عهده دارد، پس از شورش‌های ۶ ژانویه ۲۰۲۱ در کنگره، ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱ میلیارد دلار بودجه نیروهای حراست کنگره را افزایش داد و به این نیروها مجوز داد تا شعبه‌های جداگانه‌ای در کالیفرنیا و فلوریدا راه‌اندازی کنند.

با وجود این افزایش بودجه، اما پایگاه خبری هیل وابسته به کنگره آمریکا با استناد به یادداشتی که اواخر ماه گذشته برای نمایندگان ارسال شده است، گزارش داد که پلیس کنگره به دلیل کمبود نیرو مجبور شده افسران امنیتی قراردادی را به ساختمان‌های کنگره اعزام کند.

در همین ارتباط گفته شده که گروهبانان مجلس و سنا به دلیل کمبود نیرو ملزم به اضافه کاری اجباری و لغو روزهای تعطیلی شده‌اند.

در این گزارش همچنین افزوده شده است که انتظار می‌رود افسران امنیتی قراردادی به زودی گشت زنی خود را آغاز کنند و فقط در داخل ساختمان‌های امن فعالیت خواهند کرد. آنها غیر مسلح خواهند بود و دارای یونیفرمی متشکل از شلوار خاکستری و کت آبی سرمه‌ای هستند و کار آنها شامل کمک به محافظان مجلس نمایندگان و سنا است.

کمبود نیرو در میان پلیس کنگره همچنین به دلیل تأخیر در بازگشایی ساختمان کنگره است که تا حد زیادی طی دو سال گذشته تعطیل و به دلیل همه گیری کووید به روی عموم بسته بوده است.

با این حال آژانس مجری قانون فدرال جزئیاتی در مورد علت کمبود نیروهای امنیتی ارائه نکرده است، اما پس از ماجرای شورش در کنگره در آخرین روزهای کاری دونالد ترامپ، وضعیت نیروهای امنیتی و محافظان کنگره نامساعد عنوان شده است. حداقل چهار افسر پلیس کنگره و پلیس متروپولیتن واشنگتن دی سی پس از شورش‌های ژانویه ۲۰۲۱ خودکشی کردند و در آگوست سال گذشته، افسران زیادی به نمایندگان کنگره اعلام کرده‌اند که آنها با مشکلات روحی ناشی از تهدیدات متأثر از حادثه شورش کنگره روبرو هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کنگره آمریکا پلیس کنگره کمبود نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس

 در این مراسم از ۵۰ خانواده شهید جامعه اطلاعاتی استان تجلیل شد.

علی اکبر بوستانی مدیرکل اطلاعات و رئیس شورای هماهنگی اطلاعات هرمزگان در این مراسم گفت: زندگی و منش مؤمنانه شهدا در تاریخ جاودانه و الگوی مردم است.

 بوستانی افزود: برگزاری این کنگره فرصتی شد تا یاد و نام شهدایی که همیشه گمنام برای حفظ و صیانت از کشورمان مجاهدت کردند، گرامی داشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان هم در این مراسم گفت: شهدا چراغ راه جوانان امروز هستند که با از خود گذشتگی، امنیت و اقتدار را برای جامعه به ارمغان آوردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: شهیدان نور هستند و ما به دنبال تربیت نیرو‌های مؤمن و میثاق مجدد با آنان هستیم.

وی برگزاری یادواره شهدا را بهترین فرصت برای معرفی آنان عنوان کرد و گفت: مصداق بارز جهاد تبیین را باید در برگزاری این یادواره‌ها جستجو کرد.

سردار علی بلالی مشاور عالی فرمانده هوا و فضای سپاه هم در این مراسم گفت: ۸۷ کشور در جنگ تحمیلی مستقیم و غیر مستقیم به صدام کمک کردند و بین اسرای عراقی افرادی از ۱۱ ملیت حضور داشتند.

سردار بلالی افزود: امروز با رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی امنیت و صیانت از منطقه در دستان نیرو‌های سپاه و ارتش است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • آمریکا واردات اورانیوم روسیه را ممنوع کرد
  • مشکل کمبود پرستار با جذب نبرو حل نمی‌شود/ معیشت بزرگ‌ترین دلیل مهاجرت پرستاران
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • چالش کمبود معلم و نیرو در مازندران رفع شده است
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا