Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - امام جمعه کرمان گفت: دشمن اختلافات مذهبی و قومی به‌ویژه در جغرافیای اسلام را دنبال می‌کند و پیام مهم عید فطر، وحدت و اخوت اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر شهر کرمان در مصلی بزرگ امام علی (ع) با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: در حالی وارد عید سعید فطر شدیم که هر کسی توشه‌ای از این ماه بزرگ برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: امام سجاد (ع) فرمود "ای آنکه عمل کم را هم می‌پذیری و پاداش‌های بزرگ می‌دهی و ای خدایی که نعمت‌ها را تو تغییر نمی‌دهی و اگر نقبتی به وجود می‌آید خود افراد باعث آن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه خداوندا امر کردی که هر که فاصله گرفت، با توبه برگردد و آنکه به سوی غیر تو رفت، پشیمان خواهد شد گفت: ماه رمضان ما را تمرین داد که به غیر تو مراجعه نکنیم و بفهمیم خدا قدرت نامتنها است و از خداوند می‌خواهیم که ما را ببخشد و بیامرزد.

وی با بیان اینکه از رئیس جمهور و وزارت کشور برای انتخاب استاندار انقلابی برای استان کرمان تشکر می‌کنم افزود: از همینجا این قبول مسئولیت خطیر را به استاندار جدید تبریک می‌گویم.

علیدادی سلیمانی ادامه داد: از استاندار قبل آقای دکتر زینی‌وند تشکر می‌کنم که در این مدت خدمات خوبی به‌ویژه به قشر آسیب‌پذیر جامعه دادند و از خدا می‌خواهیم روز به روز وحدت ما را بیشتر کند.

امام جمعه کرمان: قانون‌گذاران و مجریان قانون مراقب باشند گرفتار کفر و ظلم نشوندامام جمعه کرمان: مردم دیار شهید سلیمانی انسجام اسلامی را قوی‌تر از همیشه به رخ جهانیان می‌کشندامام جمعه کرمان: دلایل شکل‌گیری انقلاب اسلامی باید به نسل آینده منتقل شود

وی با بیان اینکه اولین پیام روز عید، رعایت تقوای الهی بوده و پیام دوم عید فطر در کنار هم بودن و حفظ وحدت است گفت: اختلافات را کنار بگذاریم و بدانیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه امروز تمام همت اسلام بر آن است که وحدت را حفظ کند بیان کرد: دشمن اختلافات مذهبی و قومی به‌ویژه در جغرافیای اسلام را دنبال می‌کند، تا به اهداف شوم خود برسد.

وی با بیان اینکه ما مذاهب اسلامی در کنار هم باید در خدمت دین و دیانت باشیم و دشمن را مایوس کنیم افزود: پیام مهم عید سعید فطر، وحدت و اخوت اسلامی است.

انتهای پیام/511/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عید فطر استان کرمان عید فطر استان کرمان امام جمعه کرمان عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند

، به مناسبت روز ملی شورا‌ها همایش دوروزه روسای شورا‌های اسلامی وشهرداران سراسر استان با حضورنماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، معاون عمرانی استاندار، نماینده مردم شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل دفتر امور شهری استانداری، فرمانده انتظامی استان و روسای شورا‌های اسلامی و شهرداران در محل سالن آمفی‌تئاتر مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان برگزار شد. 

علی شهسواری مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کرمان در این همایش گفت: شورا نهاد مقدسی است که بدون شک نشان دهنده عمق تفکر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که ریشه در قرآن و مبانی گسترده دین مبین اسلام دارد. 

وی ادامه داد: ۴۴۵ نفر عضو شورا‌های شهر‌های استان هستند که از این میزان ۴۰۷ نفر مرد و ۳۷ نفر زن هستند. 

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری کرمان از برگزاری ۶ هزار و ۷۳۹ جلسه شورا‌های شهر‌های استان کرمان در دوره ششم خبر داد و افزود: تعداد ۱۶ هزار و ۶۱ مصوبه در شورا‌های اسلامی مذکور به تصویب رسیده است.

وی با اشاره به ارزیابی‌های صورت گرفته از شورا‌های شهرستان‌ها و همچنین ۸۵ شورای شهر‌های استان از کسب رتبه برتر شورای شهرستان‌های راور و بافت و شورای شهر زرند خبر داد.

در این همایش که ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار شد، بازدید از مجموعه تفریحی و گردشگری گهرپارک سیرجان و همچنین پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری سیرجان بازدید و از روسای شورا‌های اسلامی شهر‌های استان و اعضای شورای استان نیز تقدیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • شورا‌های اسلامی نمونه استان کرمان مشخص شدند
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین