Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، "پیام احمدی" به عنوان سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این "ابراهیم شریفی" از اسفندماه سال 1398 در سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری به مدت دو سال و 2 ماه مشغول به فعالیت بود.

"پیام احمدی" سرپرست جدید این اداره کل از جوانان انقلابی دهه شصتی این استان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی است، وی پیش از این با ارگان‌ها و نهادهای فرهنگی همکاری داشته است.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان منصوب شدمسئول جدید مرکز فضای مجازی سپاه امام سجاد استان هرمزگان منصوب شدمدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان منصوب شد

از جمله سوابق وی می‌توان به کارشناس مسئول نمایندگی آستان قدس در استان، دستیار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، سرپرست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان و معاونت  شبکه سازی جبهه فرهنگی استان اشاره کرد.

انتهای پیام/7540/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید جابری انصاری مطرح کرد: بنا بر شاخص‌های تعریف شده و سوابق شهرهای فعال در حوزه کتاب و کتابخوانی و نتایج به دست آمده در ادوار گذشته پایتخت کتاب ایران، برخی از شهرهای ایران حائز شرایط شرکت در رویداد بین المللی انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: شهر کرج نیز به واسطه برنامه‌های متنوع و فعالیت‌های درخور و شایسته ای که در سال گذشته به همت مسؤولان و دستگاه‌های اجرایی استان و با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز به انجام رسید، فرصت رقابت در این عرصه فرهنگی بین المللی را به دست آورده است.

وی بیان کرد: از همه دستگاه‌های اجرایی استان، شهرداری‌ها، مؤسسات و نهادهای فرهنگی تقاضای همکاری و مساعدت داریم تا با همدلی و وحدت شکل گرفته و انرژی مضاعفی که از موفقیت کرج به عنوان شهر دوستدار کتاب و شهر خلاق در مهارت مطالعه در رقابت پایتختی کتاب ایران در سال گذشته شکل گرفت، شاهد انتخاب کرج به عنوان پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو باشیم و شهر کرج را به عنوان نماد کتاب و کتابخوانی به تمام دنیا معرفی کنیم.

جابری انصاری در پایان از تدابیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدردانی و اظهار امیدواری کرد که در نتیجه تلاش جمعی همه عوامل فرهنگی و هنری و مسؤولان اجرایی استان، علاوه بر کسب عنوان پایتختی کتاب در سطح ملی و بین المللی، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی به خصوص سرانه مطالعه کتاب باشیم.

کد خبر 6090320

دیگر خبرها

  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود