Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-03@21:15:04 GMT

حذف نماینده ایران از مسابقات تنیس روی میز اتریش

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۲۳۴۴۶

حذف نماینده ایران از مسابقات تنیس روی میز اتریش

نماینده ایران در مرحله یک چهارم پایانی رقابت‌های زیر ۱۳ ساله‌های تنیس اتریش با قبول شکست برابر هند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش ایران اکونومیست، باران ارجمند در اولین گام از رقابت‌های گروهی زیر ۱۳ سال کانتندر تنیس روی میز اتریش موفق شد با حساب ۳ بر یک شوشین از استرالیا را شکست دهد.

وی در دومین دیدار در مصاف با ماریا از اوکراین با حساب ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارجمند در دیدار پایانی مرحله گروهی رقابت‌های زیر ۱۳ ساله‌های کانتندر اتریش، با غلبه ۳ بر یک بر حریفی از تایلند با مجموع ۶ امتیاز به عنوان نفر اول به جدول حذفی ۱۶ نفره راه یافت.

وی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف نماینده اسپانیا با رنکینگ ۴۲۵ جوانان رفت که در پایان با غلبه ۳ بر صفر به جمع ۸ نفر برتر پیوست.

نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم پایانی در مصاف با نماینده قدرتمند هند و دارنده رنکینگ یک زیر ۱۳ سال دنیا با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

ارجمند در مرحله گروهی مسابقات کانتندر زیر ۱۵ سال اتریش  با ناتالیا دارنده رنکینگ ۲۱۴ از لهستان روبه‌رو شد و در یک بازی سخت و نفسگیر موفق شد با حساب ۳ بر ۲ به برتری دست یابد.

وی در مصاف با نماینده قزاقستان با حساب ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت و به عنوان سرگروه به جدول اصلی ۶۴ نفره رقابت‌های زیر ۱۵ ساله های کانتندر اتریش صعود کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مهرداد علی قارداشی ، وین ، فدراسیون تنیس روی میز

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مهرداد علی قارداشی وین فدراسیون تنیس روی میز حساب ۳ زیر ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۲۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان

نوشاد عالمیان به دومین برد پیاپی در رقابت‌های تنیس روی میز گرند اسمش در عربستان دست یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مسابقات  تنیس روی میز گرند اسمش به میزبانی عربستان در حال برگزاری است و نوشاد عالمیان دارنده رنکینگ 68 دنیا در دومین دیدار خود در مرحله حذفی مقدماتی به مصاف آندریاس لونکو با رتبه بندی 88 جهان از اتریش رفت و در پایان توانست در 3 گیم متوالی حریف  خود را شکست دهد و به مرحله سوم مقدماتی راه پیدا کند.

عالمیان برای راهیابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار محمد البیالی دارنده رنکینگ 62 دنیا از مصر و متئو موتی با رده بندی 147 جهان روبرو شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • باخت تیم جوانان زاگرس مهاباد در مرحله دوم مسابقات فوتبال
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان